Ik heb altijd goede ervaring gehad met kruidvat 2v5 als ik niet zwanger was zeker OMOWITTE TESTEN en bij zwangerschap een knaltest (ook 2-3dagen ervoor) Alleen nu ben ik even in dubio is dit nu een streep of een indroogstreepje?? Want ik geloof dat hun geen indroogstreepje hebben! Toen ik de test nam (in de middag), zag ik nog geen tweede streep maar me dochter riep dus ik ben haar snel gaan helpen 10min later toen ik terug was zag ik deze test, daarbij ben ik mega moe en heb ik opgezette en pijnelijke (.)(.) ik weet niet of de test door de foto te zien is. een licht tweede streep hij is wel roze
Ik zie de streep inderdaad ook, hij lijkt mij ook roze en dik genoeg? Ik zou nog eens testen morgenochtend Spannend hoor!
Doe morgenvroeg de andere met ochtendurine, ik denk dat je dan een duidelijker resultaat krijgt. Bij mij btekende zo'n streepje dat ik zwanger was...
ik had vaak bij kruidvat indroogstreepjes, maar die waren dan niet zo dik als de controlestreep denk dat je geluk hebt!
ik zie hem ook! en roze en breed genoeg, dus ik denk ook wel dat het goed zit. ben benieuwd morgen met ochtendurine.
laten we het hopen ik heb vanochtend nog een keer getest hij is donkerder dan gisteren maar ik vind hem persoonlijk nog echt veel te licht voor 12 DPO wat vinden jullie ervan???
Mooi donkerder, 12 dpo is nog vroeg hoor. Als ie om de 48 uur maar donkerder word. Op nod nogmaals testen, dan is ie vast heel duidelijk!!