Dit is pas een tuurtest!! KV 2 voor 5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sniekie, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Hallo,

Gisteren avond heb ik een test gedaan na 3 uur niks gedronken te hebben en niet meer geplast. Ik zie zelf echt een heeeeel vaag lijntje, maar krijg m amper/niet op de foto. Vanmorgen weer getest en omdat ik niks zag zonder te turen heb ik m gelijk weg gegooid. Dacht dat ie anders wel donkerder had moeten zijn met ochtendurine!? Ik weet niet wanneer ik ongesteld zou moeten worden, dus geen idee hoe ver ik al na m'n eisprong zit. Wel een paar dagen wat vruchtbaarslijm gehad..

Zien jullie iets?? Of zie ik spoken haha... Ik lees overal dat deze geen valse strepen geven en moet zeggen dat ik met kv 2 voor 5 nooit valse strepen heb gehad, ook niet na afleestijd...

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Heb echt heel erg mijn best gedaan, mijn scherm alle kanten opgehouden, maar ik zie met de beste wil van de wereld maar 1 streepje... :(

Maar ik moet zeggen, ik kreeg mijn testen nooit goed op foto, had ik een duidelijke test zag je het niet op een foto.

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    ik zie op de foto zo geen streep. Misschien over een paar dagen weer testen?

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    He ik zag eerst geen foto toen wel en nu niet meer

En toen weer wel. Vaag.
    Maar ik zie helaas geen streepje

5. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik zie geen foto's??? en k2v5 nooit valse strepen? ben ik het niet mee eens... hier 2x voorgekomen... maar ik weet van mijzelf wanneer ik rond nod geen duidelijke streep heb het geen goed nieuws is... maar goed niet iedereen deelt deze mening of heeft dezelfde ervaring...

6. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Ja m'n foto was gekanteld dus was m aan t draaien haha. Als t goed is is dit een andere

7. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Sorry heb mijn best gedaan, maar zie ook geen streepje! Misschien in het echt indd wel?!
    Later van de week misschien nog eens testen?

8. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik meen iets te zien, maar als je slijm hebt, is dit dan niet het moment dat je je eisprong hebt? Even een ovulatie testje er tegen aan gooien?

9. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ik zie wel een streepje hoor! maar wel heel vaag. Misschien over 2 of 3 dagen nog eens doen? Spannend!

10. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Heb nu al zeker een week geen slijm meer. Was ook minder dan normaal. Moet wel zeggen dak er niet echt goed op heb gelet, dus misschien heb ik de dag met het meeste slijm gemist.

11. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Echt heel vaag he?? Heb dit nooit eerder gehad met kv! Wil mezelf niet gek maken maar is lastig haha.. Heb ovus besteld dus hopelijk overmorgen binnen!

12. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Heb nog n foto van iets verder weg evt?

13. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik zei wel 2 strepen hoor!!!

14. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Ja? M'n vriend zag het niet.. Laat m straks nog wel eens kijken haha..

15. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik zie de foto nu idd wel... ik lijk ook "iets" te zien... maar kan niet zeggen of die vals is of niet... op de foto lijkt die niet echt roze... maar goed... ik heb dubbele ervaringen met k2v5 en heb alleen duidelijke testen gehad toen ik ook daadwerkelijk zwanger was... over 2 dagen nogmaals testen.. mocht die donkerder zijn dan mag je jezelf feliciteren :D

16. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    ik zie er ook vaag 2 hoor!! Is het in real life duidelijker? Ik kreeg mijn eerste ook maar moeilijk op de foto, uiteindelijk contrast wat aangescherpt en werd ie iets duidelijker.. heb je microsoft office picture manager?

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Pffff moeilijke, ik denk wat te zien, maar weet niet of dat komt omdat mijn kop weet waar ie moet staan :)

18. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Ja idd, blijft afwachten.. Hopelijk gewoon te vroeg. Is niet gepland maar we zouden t wel super vinden!!

Doe nog even een foto extra erbij

19. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    @jojo:

Scheelt niet veel met in het echt denk ik. Nee heb dat programma niet, maar ook geen pc bij de hand nu..

@ytest

Dat heb ik dus ook, je weet waar ie moet staan. Maar als k kijk naar n oude negatieve test zie ik t verschil wel :)

20. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Heb m geprobeerd iets donkerder te maken. Ik zie wel wat hoor!

Bijgevoegde bestanden:

• NVM.jpg
      NVM.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,1 KB
      Weergaven:
      604

Deel Deze Pagina