Hellppp totaal in de war!!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door devil81, 27 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Maandag was mij nod maar had al bruinverlies 5dgn ervoor, maandagavond toch ongesteld geworden!!! Baal baal
    Ik had zondag al kv2v5 gedaan, wat positief binnen de 5min.
    Gewoon ongesteld geweest, nog een beetje.
    Maar voel me vreemd, opgeblazen, last van mijn rug, pijnlijke borsten!!
    Dus vanmiddag dacht ik, zal toch niet zo zijn!!!
    Test gedaan kV 2v5 positief, niet zo donker als de controle streep maar zeker duidelijk zichtbaar en donkerder dan zondag!! Etos 2 voor 5€ ook positief, ook niet zo donker maar zeker positief! Naar de winkel clearblue gedaan zegt ZWANGER!!
    Vk gebeld, zegt test over 4dgn nog eens want kan alle kanten opgaan.

Maar stel dat het een vroege miskraam is, kun je dan 5dgn na je menstruatie zo positief testen? Of is mijn lichaam van slag??
    Net als ik nu....

2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Bloedverlies kan mss zijn van innesteling?

3. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik hoop voor je dat het gewoon een bloeding was die niets betekende. Heb je een foto van je tests?

4. 2despruit

2despruit Lid

27 nov 2015
    26
    0
    0
    student & mama.
    leeuwarden
    Ik denk dat het wel goed zit. test had dan sowieso niet donkerder kunnen zijn dan zondag. Sommige vrouwen vloeien enkele maanden nog. ik duim!!!

5. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Twijfel zo enorm omdat ik echt een voor mij normale menstruatie heb gehad!!
    Maar die testen zijn ook vreemd...,
    Heb wel foto vd testen, maar weet niet hoe ik ze hier moet uploaden, haha!!
    Maar ZWANGER op de clearblue zegt genoeg denk ik, de rest was ook positief met een duidelijke tweede streep!

Bedankt iig voor jullie bemoedigende woorden, denk dat ik gewoon nog geduld moet hebben en afwachten.
    Maar dacht misschien heeft hier iemand ervaring mee.
    En voel me dus wel zwanger (zou nr 3 zijn nl😊)

6. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Spannend zeg! Dan denk ik idd een innestelingsbloeding. Ik zou even doortesten en dan kijken of ze nog donkerder worden:)

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ben ik het niet mee eens! Ik ben namelijk grandioos ongesteld geweest, had de ivf arts al gebeld dat de tp was mislukt en stond al opnieuw ingepland voor een cryo.

Dagen later fikse zwangerschapsverschijnselen; onmogelijk, was immers ongesteld geweest en gepaard met fikse krampen. Toch kv test gedaan en die knalde van de test af! Naar de ivf arts, niks te zien, dun baarmoedersijmvlies, waarvan nog een deel afgestoten werd.

Verklaring: deel van vruchtje in bms blijven zitten en die bleef hcg aanmaken, uiteindelijk week later weer ongesteld. Was dus een vroege miskraam, maar daarna wel schoon.

Kan dus degelijk wel dat je testen donkerder worden; als je vruchtje er nog zit zal het vaak nog hcg aanmaken. Ook al is het wellicht niet doorgedeeld.

Ts; niet om je te ontmoedigen hoor. Want ga gewoon van het beste uit voor je :). Bij mijn tweede zwangerschap namelijk ook fiks gebloed en oplopende testen en dat bleek dus een hematoom. Dit wondertje slaapt nu in haar bedje :). Kan dus van alles zijn meis.

Deel Deze Pagina