Wil iemand even naar mijn Tempkaartje kijken?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Romie, 11 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hoi allemaal,

Ik ben Mieke en ben nieuw in dit gedeelte van het forum.
    Wij zijn nu een jaar bezig om zwanger te worden, maar dit is helaas tot nu toe niet gelukt.
    Een paar keer ovulatietesten gebruikt, maar daar werkt ik ook niet altijd even wijzer van.
    Vorige maand zijn we bij de huisarts geweest en kreeg als advies 2 maanden te temperaturen om te kijken hoe mijn cyclus eruit ziet omdat deze varieerd van 30 tot 43 dagen. Om zo te kijken of ik wel een eisprong heb. Ook wordt het zaad van mijn man nog onderzocht.

Op dag 20 was de ovulatietest gelijk aan het controlestreepje
    Op dag 21 was de ovulatiestest donkerder dan het controlestreepje
    Op dag 22 was de ovulatietest gelijk aan het controlestreepje
    Vandaag weer licht.
    Nou is mijn temperatuur vandaag 36,6 wat deze nog niet eerder is geweest. Is mijn eisprong dan al geweest of komt deze vandaag? Weten jullie het?
    Ik temperatuur met een thermometer met 1 cijfer achter de komma, is dat erg?

Tempkaartje staat in mijn foto album!

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes Mieke

2. Hoi Romie, ik denk dat je afgelopen zaterdag je eisprong hebt gehad, vanaf dat moment stijgt je temperatuur namelijk.

3. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hoi Bloempje83,

Dankje voor je reactie, ik dacht dat in 1 dag je temp minimaal 0,2 graad omhoog moest gaan, maar kan dat ook in twee dagen tijd, elke dag 0,1 graad omhoog, zoals bij mij dus?

Groetjes Mieke

4. Jawel hoor, ik heb dat zelf soms ook wel eens. Je temp is zo afhankelijk van allerlei factoren dat het soms best wel een kan afwijken van de standaard regeltjes.

5. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Ik denk dat inderdaad zaterdag mijn eisprong is geweest. Vanochtend was mijn Temp 36.7, weer omhoog. Via FF zie je dan rode lijnen, die je eisprong en DPO opsporen en FF zegt ook
    dat ik op zaterdag (dag 21) mijn eisprong heb gehad.
    Dan nu afwachten of het eindelijk een keer raak is.

Voor jou ook spannend, zie dat je al bijna kan testen? Stiekem al getest of nog niet?
    Hoe lang ben jij al bezig om zwanger te worden?

Groetjes Mieke

6. Hey romie, fijn dat je je ei gevonden hebt ;)

Hier is vanmorgen mijn temp ontzettend gedaald dus ik verwacht mijn ongi vandaag.
    We hebben het zo'n ronde of 6 geprobeerd denk ik in totaal, we zaten nu eigenlijk in een stop, maar waren een keer de condooms vergeten dus hadden deze maand toch een kleine kans, maar helaas. We zijn namelijk op het moment druk met de carriere van mijn vriend op te bouwen, hij wil een eigen zaak. Aangezien daar veel tijd en energie in gaat zitten hebben we het zwanger worden op een laag pitje gezet.

Jij in ieder geval heel veel succes en hoop dat je deze maand zwanger bent!

Deel Deze Pagina