Heeft dit invloed?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door loutjelou, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Hallo meiden!

Ik temp altijd om 7.15 uur. Vanmorgen werd ik om 6 uur wakker, mijn lens (ik draag nachtlenzen) zat niet goed en ik moest heel nodig plassen. Ik ben daarna meteen weer naar bed gegaan en in slaap gevallen. Ik vroeg me af hoeveel/of dit invloed heeft op je temperatuur. En hoe doen jullie dat?

Liefs,
    Loutjelou

2. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    licht er aan hoelang je daarna nog hebt geslapen je moet dan 3 uur slapen voordat het weer rechtgetrokken is voor een goede temp

Groetjes X

3. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein

Is dat wat, nachtlenzen?? Ik ben ook lenzdrager en heb me door de oogarts in het ziekenhuis laten vertellen dat nachtlenzen op langer termijn schadelijk kunnen zijn. Wat is jouw ervaring?

4. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Staartje, ik heb nog maar 1 uur geslapen daarna. Moet ik er dan nog iets bij optellen oid? Hoe doe jij dat?

Kweb, ik zweer bij mijn lenzen! Draag ze inmiddels alweer 5 jaar. Ideaal: overdag geen gedoe met lenzen. Vooral met zwemmen en dergelijke is het heerlijk! Als ik net nieuwe lenzen heb (je moet elk jaar nieuwe) doe ik ze om de nacht in. Het is wel kostbaar hoor (€300,- per jaar) maar ik kan geen andere lenzen verdragen.

5. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Als ik goed heb geslapen en ik er een uur vantevoren uit ga om te plassen, heeft dat meestal geen invloed op mijn temp. Ik zou sowieso je temp noteren zoals je hem gemeten hebt en er niet iets vanaf halen. Je kunt altijd aangeven met een vinkje dat je "sleep deprived" was als je temp abnormaal was, dan maakt FF er een open rondje van en weet je dat deze temp niet betrouwbaaar was

6. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Bedankt krokodieltje, daar heb ik wel wat aan! Het was ook niet enorm afwijkend dus ik heb het er maar gewoon ingezet!

7. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Loutje dank voor je antwoord. Mss toch eens iets om over na te denken.
    Lijkt me heerlijk om met zwemmen e.d. niet belemmerd te worden door lenzen.

8. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    ik ging vanmorgen tempen en was die 36.9
    na het plassen was die 36.8
    ik dacht dat je temp steeg als je opgestaan was?

Deel Deze Pagina