hallo, 3 maanden geleden heb ik mijn 2e mk gehad. gewoon weer 2x ongi geworden en ben schoon. ik temperatuur mij al sinds een jaar en ik kan zeggen dat ik wel weet hoe je dit moet doen. altijd zelfde tijd en zelfde manier.. heb ook altijd een duidelijke tempstijging na mijn ei van 36.6 na 37.0 maar sinds mijn mk is er geen touw aan vast te knopen. hij schommelt alle kanten op naar de 36.9- 36.8 maar bereikt nooit de 37.1 meer wat ik eerst wel had. 36.5 (ongi) 36.6 (na Ongi) 37.1 (na ei) en dit is nu 36.8 -36.9 kun je niet zwanger raken als je temp niet wil stijgen?
Kun je je link van FF hier neer zetten? Dan is het wat beter te overzien. Je temp hoeft niet beslist veel te stijgen, maar als hij alleen maar 36.8 en 36.9 is lijkt me dat geen goed teken.
volgens mij moet je hem zien bij de fert. link maar ben wel een nieuwe cyclus gestart.. ik vind het raar dat ik normaal altijd de 37 haal en nu niet verder dan 36.9 het lijkt wel of mijn basis temp weer veel lager is dan de vorige keer
Hmm je vorige kaartje ziet er idd niet zo goed uit. Volgens mij idd geen eisprong. Ik zou als ik jou was deze maand doortempen en wanneer je weer geen eisprong hebt, dan de huisarts/gynaecoloog bellen.
ja vaag he ! normaal heb ik ook ovutesten maaar deze maand wil ik zonder omdat ik het wat meer rust wil geven alleen het tempen kan ik niet loslaten. ga inderdaad deze maand nog maar even door. waardoor zou je geen ei kunnen hebben ineens? verklevingen?