Ik dacht nog... aangezien mijn tempkaartje zo lekker helder is dat ik nog even mijn ovukaartje eraan toe voeg. Die heb ik deze maand ook bijgehouden. Misschien dat dat verheldering geeft Liefs!
Wat voor testen zijn het? Babyboomshop? En je test niet met ochtendurine toch? Heb je de afgelopen dagen nog getempt? Zo niet dan zou ik morgen gaan tempen als ik jou was om dezelfde tijd als dag 13.
in principe is dezelfde tijd niet heel belangrijk (liever wel) als je maar tempt zodra je wakker wordt, na een goede nacht (dus niet na 3 uurtje slaap)
Ehm, dezelfde tijd maakt juist wel uit. Er kan heel veel verschil zitten in de temp als je op verschillende tijdstippen meet. 3 uur onafgebroken slaap is het minimum wat je moet hebben om een betrouwbare meting te krijgen. Maar wel op hetzelfde tijdstip meten dus.
Ik zie op 9-6 een best duidelijke tweede streep staan. Weet niet of dat mijn ei-op-komst geweest kan zijn? En ik heb idd in de gaten dat ik niet helemaal juist temp. Ik blijf als ik er niet om 6u af moet vaak nog een uurtje of drie langer liggen