Er staat op het etiket dat ik het uiteen moet laten vallen in water, alleen vond ik dit gister zooooo vies is het heel erg dat ik ze vandaag gewoon normaal inneem? Ik moet deze pillen elke dag slikken en heb gelijk een doosje gekregen voor de hele maand kan er dus ook niet mee terug! Ik denk dat het ook uiteen valt in me maag, dus daarom mijn vraag en hiervoor de HAP te bellen vind ik ook zo raar haha, maar weer over me nek gaan er door heb ik ook geen zin in, hoop dat iemand dit weet! Groetjes
Het zal vast niet voor niks in de gebruiksaanwijzing staan. Misschien tot maandag even volhouden, eventueel mengen met suiker of zoetstof en daarna een flinke scheut frisdrank om de smaak weg te spoelen. Dan kan je maandag de apotheek even om advies vragen. Anders morgen even langs de dienstapotheek als het echt niet om uit te houden is, misschien dat zij zeggen dat het idd ook gewoon doorgeslikt kan worden.
Die heb ik ook gehad. Heb jij geen capsules dan? Ben nog even de bijsluiter gaan nakijken en daar staat toch duidelijk op dat je de capsules in zijn geheel inslikt met een slokje water.
helpt een flinke scheut sterke limonadesiroop er doorheen niet ? Dat doe ik hier nogal eens met smerige drankjes.. en dan je neus dicht en drinken. Iets anders om de restjes (korreltjes) weg te spoelen heb ik dan al klaarstaan...
als het er zo op staat zou ik het niet doen. Misschien is het spul te sterk voor je slokdarm bijvoorbeeld.
Ik ga het maandag maar eens na vragen, tot dan los ik ze wel op in water! Ik had eerst de capsules, slik ze net een maand nu alleen waren die op dus moest deze wel nemen!
De reden dat het opgelost moet zijn, heeft waarschijnlijk te maken met de manier waarop het moet worden opgenomen in het bloed. Hoe kleiner de stukjes, hoe eerder het wordt opgenomen, bijvoorbeeld in de mond, keel, slokdarm. Reden daarvoor kan zijn dat men wil dat het snel werkt, maar ook dat het minder goed werkt als het in de maag komt, omdat het maagzuur de werking tegengaat, of misschien zelfs wel verkeerd reageert... Ik zou gewoon de gebruiksaanwijzing volgen.
Ik heb deze ook gehad, en inderdaad ze zijn zoooooooooo vies!!! Ik heb ze vaak gewoon doorgeslikt hoor, maar ik heb toen ook om capsules gevraagd, zou ik maar even doen als ik jou was! Zelfs als je em heel doorslik proef je het nog!!! bah!!!
Heb het ook wel eens gehad dat ik die capsule net niet snel genoeg doorslikte. Niet op gelet of ik nog iets in mijn glas had en capsule al in mijn mond... Echt een heel vieze smaak.