ik ben al een tijdje bezig met FF. nu zitten er allemaal kleurtjes in mijn kalender morgen (10 feb) is roze>predicted period day 20-21-22 blauw> predicited fertile days 23 is groen> possible ovulation ben heel benieuwd!!! ben namelijk al 85 dagen ofzo aan het wachten op mijn menstruatie!
jammer dat er nog niemand heeft gereageerd. ik vraag me namelijk af in hoeverre de voorspelling van FF klopt.
http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php?d=2012-02-11 geen idee of het zo werkt, ik ben deze cyclus nog niet erg nauwkeurig geweest met tempen zoals je ziet.
Hihi dan zie ik mijn eigen kaartje. Je moet Via het menu sharing klikken op get code. Dan krijg je de link.
Heb je het onder het kopje "sharing" geprobeerd? Eerst "charting home page" en daaronder kun je kiezen voor "get code". daar zie je de juiste webadressen voor jouw kaartjes. Je moet natuurlijk wel eerst de kaarten die je wil laten zien selecteren.
Ik heb geen idee waar je het over hebt met die kleurtjes.. Heb ook wel een roze omlijning op de dagen 14/15 DPO op de kalender, maar staat verder niets bij. Heb je VIP? Misschien ligt het daar aan dat jij het wel ziet en ik niet. Verder kan ik niet wijs worden uit je kaartje. Omdat er te veel dagen niets is ingevuld. Kan wel zijn dat je rond dag 78 een eisprong hebt gehad? Wat duurt je cyclus al onwijs lang zeg. Het lijkt wel een beetje op PCO zo. Als je niet ongesteld wordt, zou ik vragen bij de huisarts om een middeltje dat je menstruatie opwekt (duphaston of primolut) anders kan het nog heel lang duren misschien
hoi ja van die gaten in mijn kaartje, ik was niet zo nauwkeurig met tempen in het begin, maar nu wel. dit is de eerste cyclus na het stoppen met de pil(15 nov 2011), en mag pas met een half jaar uitblijven van mijn menstruatie bij de huisarts aankloppen. ben er inmiddels achter dat die gekleurde vlakjes voorspellingen zijn van FF, heb nu een paar dagen een VIP membership kreeg dat van FF. maar blijf niet VIP houden. grappig dat je zegt dat mijn eisprong mogelijk op dag 78 is, Babke zei dit ook al. die dacht tussen 78 en 82. we zullen het zien.
Hai, en al iets bekend, ik zie dat je temp alweer wat omlaag is. Nog niet ongesteld geworden hoop ik voor je? Ik wel. Ondanks mijn streepje gisteren. Ik had sinds gisteravond buikpijn, anders dan de gewone kramp, die had ik vanmorgen. Zal wel foute innesteling geweest zijn denk ik. Jammer. Op naar de volgende ronde.
hier nog niks te bekennen, wel vanmiddag wat menstruatie achtige krampen maar durf het haast niet meer zo te noemen...
ow sorry zie nu pas dat je een posi test heb gehad. wat balen zeg! hoop voor je dat het de volgende keer wel raak is voor je!