Dag dames, Ik zit in ronde twee na mijn tweede miskraam (twee keer een leeg vruchtzakje). De gyn heeft me Utrogestan voorgeschreven dat ik mag nemen na mijn eisprong (om de innesteling te bevorderen). Ik ben begonnen met ovulatietestjes om mijn eisprong goed te kunnen bepalen. Alleen ben ik niet 100% zeker dat mijn eisprong is gepasseerd... Ik vermoed van wel omdat ik dinsdag een behoorlijk positieve ovulatietest had, maar ik heb sinds dinsdag ook last van heel licht bruinverlies. Ik had even ook een sliertje rood en een dikke bruine slijmprop, maar voor de rest enkel licht bruinverlies op het WC-papiertje (sorry voor de details...). Zouden jullie eens willen kijken naar mijn grafiek? Ik vraag me af of ik mijn eisprong gehad heb en met de Utrogestan mag beginnen? 389800 Ovulation charts on FertilityFriend.com Alvast bedankt om dit eens te bekijken. Groetjes, Summerfeeling
Als ik naar je kaartje kijk is je temp gestegen en omdat je een positieve ovulatietest heb gehad, zou ik zeggen dat hij gesprongen is.
Dan zou hij op dag 18 zijn gesprongen. Je kunt morgen (en evt overmorgen) nog even tempen. Weet niet wanneer je er precies mee moet beginnen en of dat ook over 2 dagen mag? Heb je verder nog gekeken naar je slijm, behalve het bruinverlies? Dat zegt ook iets meer over je ei.
Bedankt voor jullie reacties! Het is nog steeds "glibberig", ondanks het bruine kleurtje. Al is het slijm precies wel aan het afnemen. Ik denk wel dat bruinverlies niet zo'n goed teken is. Niet?
Het zou een ovulatiebloeding kunnen zijn En als ik naar je kaartje kijk dan denk ik dat vandaag je eisprong is!
Nog even doortempen, het is nu nog lastig te zeggen. Enne bruinverlies kan heel goed door een eisprong komen hoor, maar kan bijvoorbeeld ook door het "klussen", een klein wondje kan zo ontstaan. Dus zolang het niet heftig is zou ik me niet druk maken, maar als je het niet vertrouwd kan je natuurlijk altijd de poli even bellen en vragen. Ik zou dus nog even 2 dagen temperaturen (sowieso) en dan kijken of je temperatuur mooi stijgt. En dan die utrogestan gebruiken, weet niet of dat goed is, of dat je direct na ei moet gebruiken. Succes!!
Hoi, Bedankt allemaal! Ik ben toch niet met Utrogestan gestart. Ik denk niet dat ik een eisprong heb gehad. Nu ja, we zullen het allemaal wel afwachten he. Liefs!