Vroeg me af wat jullie denken over mijn eisprong is dat de 13de geweest of de 15de? En wat denken jullie van de tweede temperatuursverhoging na me eisprong? Ben heel benieuwd wat jullie denken...... Groetjes! My Ovulation Chart">My Ovulation Chart
ik denk ook dag 13 en dat dipje na je ei kan een innestelling geweest zijn (gister was het he?) duimen!!
zoals ik zei het kan een dipje geweest zijn van innestelling, maar dat weet je achteraf pas...ik heb hetzelfde nu... voel jij al wat??
Ik ben echt mega zere borsten, maar dat heb ik wel vaker voordat ik ongesteld moet worden maar dat begint dan later en minder hevig. Heb ook een soort spierpijn achtig gevoel in mijn onderbuik. Geen bloedverlies ofzo gehad met mogelijke innestel dag....... ik ben alleen zoooooooo mega zenuwachtig hahahah dat ik de symthomen niet echt serieus kan nemen misschien komt dat gewoon omdat ik het zo graag wil , en jij voel jij al wat? en ben jij ook zo'n zenuwpees als ik hihi
k zit nu 8 DPO en ik voel: - steekjes onderin buik - vollere en erg pijnlijke borsten - darmen rommelen - vet haar - winderigheid - soms misselijk
whahaha spannend!!!! ik kan pas de 30ste op zijn vroegst een testje doen maar ik probeer het uit te stellen tot de 1ste als ik dan nog niet ongi ben geworden tenminste.... wanneer kan jij testen?
Ik heb de 27e mijn NOD, maar ik heb bij beide kindjes die ik al heb 1 dag ervoor positief getest dus kan bij deze ook....dus kan zondag (2 dagen voor nod) of maandag (1 dag voor nod) al wel testen.
VET irritant he!! Heb ik het de avond ervoor gewassen, normaal zit het dan heel leuk de dag erna, nou nu niets mee te beginnen hoor.. En toch steken door mijn borsten nu he, en weer wat misselijk NU...
Ooooh wat spannend! nou ga voor je duimen hoor ja dat heb ik dus ook (met mijn haar) idd VET irritant Bij mij is bij een van mijn borsten het tepelhof veel groter geworden.... aan een kant maar ziet er niet uit hahaha, maar goed als dat zou betekenen dat het raak is mogen ze zo groot als schoteltjes worden....... hmmm bij naderinzien toch maar niet....
Whahahaha, ja maar mijn borsten zijn niet zo groot dus dat zou betekenen dat ze groter worden dan me borst zelf hihi, maar het is voor een goed doel wat leuk zeg twee kids! en nu voor een broertje of zusje erbij. hoop dat het bij ons ook niet al te lang mee gaat duren.... en er worden ook zoveel babytjes geboren in mijn omgeving, waardoor je er nog een beetje meer mee bezig bent.
Nou wij zijn niet bezig...zijn alleen niet zo goed met de kop geweest...geen anticonceptie....hmmm...maar alst zo is, dan ist zo en klagen we niet!
Oooh ok dus dan is het helemaal een verrassing als het wel zo blijkt te zijn ik ga in ieder geval me temperatuur goed bijhouden en maar hopen dat hij niet gaat zakken duim duim duim duim duim
haha ik duim met je mee hoor! Als het hier niet zo blijkt te zijn vind ik het niet erg hoor, maar als het wel zo is, vind ik het ook niet erg haha