Ik vroeg mij iets af..... vanmorgen is mijn temperatuur weer gezakt (zie kaartje eerste bericht) is de kans op zwangerschap nu kleiner, helemaal weg, of het zelfde gebleven, of juist groter???
hoop dat er nog andere zijn die kunnen reageren die het misschien weten... haha wel toevallig dat het bij jou ook zo is... hoe voel je je vandaag? was gister avond heeeel misselijk en mijn borsten zijn nog steeds gevoelig....
ik denk het zelf ook. maar net ff gespiekt bij kaartjes van zwangeren en er staan er best wat tussen met pieken en dalen aan het eind zoals wij en toch zwanger...misschien stijgen ze van ons morgen ook weer?
is dat bij hun om de dag op en neer? want dat zou beteken dat als de temperatuur morgen het zelfde blijft of daalt dat het deze maand niet gelukt is en als hij morgen weer stijgt het nog zou kunnen...
pfffff ik haat die stress elke keer haha nou morgen maar weer afwachten dan en hopen dat hij weer omhoog gesprongen is.......
Hoi, wat een gezellig gesprek hebben jullie zo met zijn tweeen. Misschien domme vraag maar temperaturen jullie 'sochtends of juist 's avonds? Ik heb gisteren mijn laatste pil geslikt, dus na ongi volgende week kan ik me ook gaan verdiepen in temperatuur, eieren etc. Nu maar hopen dat er na 14 jaar pil weer iets op gang gaat komen
Hoiii ja ben nu nog zenuwachtiger en MISSELIJK pfffff, je kunt idd het beste sochtends teperaturen, en dat het liefst om dezelfde tijd en als je nog in bed ligt en nog niet bent opgestaan. Ik heb ook 17 jaar de pil geslikt was ook bang dat het lang zou duren voor het weer op gang zou komen maar werd gelijk ongesteld wanneer het moest dus het kan gewoon in een keer goed gaan , en het kan nog steeds hoor angel heb me ook ff verdiept in die kaartjes van de geen die zwanger waren die maand en die hadden dat ook dussss... En hoe voel je je vandaag? Gezellig dat je er bij ben fruitig!
Whaha ja word echt gek van de zenuwen.. Ik kan volgende week vrijdag op zijn vroegst een testje doen pfffff zal je net zien is er niks aan de hand en ben ik gewoon zo misselijk door de stress hihi
Hmmmm temperatuur gezakt 0,1 grade... Niet blij mee maar goed ik wacht gewoon af... Nog een week te gaan ....