Geslachtsbepaling 15+5, kan het nog anders zijn?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Anja1977, 8 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Donderdag hebben wij een echo gehad en de gyn gevraagd of ze naar het geslacht van onze tweeling wilde kijken.
    Ze vertelde ons wat ze toen zag, maar gaf ons mee dat op deze termijn dit geen zekerheid is en dat pas gegeven kan worden bij de 20 weken echo.
    Het klopt totaal met wat wij zelf dachten ( uiteraard zegt dat helemaal niets) en ik verwacht niet dat het anders zal zijn. ML is een stuk nuchterder en wacht echt de 20w echo af.

Wie heeft er een geslachtsbepaling gehad en bleek het toch anders te zijn bij de 20 weken echo?

2. anne93

anne93 Lid

21 feb 2015
    38
    0
    0
    Ik heb morgen een geslachtbepaling met 15+2 het echo burau zei dat ze het 99.9 %- goed kunnen zien op dit termijn

3. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Meestal met 15 weken is het geslacht wel gevormd. Echter lees ik op internet veel verhalen dat gyn het vaker fout hebben omdat het hun "vak" gebied niet is om te kijken naar geslachten.
    Echoscopisten doen dit dagelijks wel. Ik heb met 16+4 daar een pret echo laten maken en kon me zeggen dat het een meid werd. Erna is het nog 3x bevestigd door andere dat het nog steeds een meid is.

Heb je geen foto gekregen? Of een potty shot waarop we iets kunnen zien? Echoscopistes kijken altijd van onderen tussen de beentjes om te kijken naar het geslacht..weet niet of jou gyn dat gisteren ook heeft gedaan.

4. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Ze geven vaak geen 100% omdat als ze het toch "fout" hebben je dan niet kan wijzen van "zij zeiden dit"

5. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    We hebben geen plaatjes meegekregen, ze heeft wel ingezoomd tussen de beentjes. Ze vertelde het ook gelijk, niet dat ze het niet kon zien ofzo. Ik ga de kleuren van de babykamer er niet op uitkiezen, maar geloof het wel dat ze gelijk heeft. ;)
    Hoe hebben jullie het geslacht onthuld aan familie en vrienden?
    Wij denken erover on kraskaarten te bestellen waar het geslacht op staat. 😍😍

6. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben volgende week woensdag een echo bij 15w2d. Ben wel van plan de foto's hier te delen om te checken ;) ben echt zo benieuwd!

7. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Normaliter krijg ik ook foto's mee, maar het liep deze afspraak even anders. Er stond een reguliere controle gepland terwijl er in ons beleving ook een echo gemaakt zou worden. (In t kort: in week 13 heb ik wat bloedverlies gehad en daarom zijn er extra echo's gemaakt. Twee weken geleden zei de ene gyn maak over twee weken nog maar een afspraak en deze gyn was t daar niet mee eens. )
    Dus het ging allemaal redelijk snel.

Veel plezier dan volgende week Twirler

8. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.031
    3.850
    113
    Vrouw
    Thuis
    Mijn gynaecoloog keek er met die termijn niet eens naar.

Mijn zus kreeg met iets meer dan 16 weken te horen dat ze een dochter zou krijgen, maar inmiddels heb ik er toch echt een neefje bij.

9. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik moest er ook specifiek om vragen hoor.
    Zo zie je maar, dat het ook anders kan lopen. Zagen ze later in de zwschap wel dat het een jongetje was?
    Lijkt me toch een shock als je er bij de geboorte achter komt. 😁

10. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Mijn buurvrouw zou een jongen krijgen zeiden ze met 16 weken... Nou met de 20 weken echo was het toch echt een meisje haha.

Maar dit zijn vast de uitzonderingen op de regel.

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ons eerste zoontje was met 16+4 overduidelijk, zonder twijfel, een meisje....met 19+4 bleek hij toch echt een piemel te hebben. ;)

Dus ja, het kan fout zijn.

12. Hoipiepeloi

9 mei 2015
    7
    0
    0
    NULL
    Hellevoetsluis
    Hi meiden, ik wil graag jullie mening over mijn geslachtsecho. Het duurde 45 min voor ze wat zag. Eerst was het een meisje later en jongen.

Bijgevoegde bestanden:

13. isabella07

3 mei 2015
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die lijkt op de mijne!!! Ik ben by week 14.gegaan de baby deed maar
    1 x de benen open ik heb ook die witte stippen gezien aleen steken ze bij jou meer eruit..een jongen dus?? Bij mij zyde ze meisje maaar ik twijfel

Bijgevoegde bestanden:

14. Hoipiepeloi

9 mei 2015
    7
    0
    0
    NULL
    Hellevoetsluis
    Hoi, dat witje 'rondje' net boven tussen de beentjes dat hoort er niet bij. Het gaat alleen het rondje/ bolletje tussen de beetjes.. Erg vaag dus. Lijkt idd een beetje op jou echo

15. Mama007

Mama007 Actief lid

22 okt 2014
    156
    0
    0
    #15 Mama007, 12 mei 2015
    Laatst bewerkt: 12 mei 2015
    Verwijderd.

Deel Deze Pagina