Onzeker over Predictor test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door liana23, 17 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liana23

liana23 Lid

17 mrt 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Ik heb net rond half twee een zwangerschapstest gedaan van predictor. Na ongeveer 5 minuten is een licht streepje zichtbaar. Deze is alleen maar zichtbaar als het in de schaduw ligt. Als ik hem in de zon hou zie ik hem niet. Kan dit betekenen dat ik zwanger ben of niet.

Ik moet aankomende zaterdag ongesteld worden.
    Heb wel klachten als:
    - misselijkheid
    - erg moe
    - een zeurende gevoel in de onderbuik
    - af en toe steken in de richting van de liezen
    - af en toe zere borsten

Ik hoop gauw wat van jullie te horen.

Groetjes Liana

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

O jeetje....Predictor....

Ik krijg altijd de kriebels als ik een topic lees waarin iemand de Predictortest gebruikt. Als je op dit forum de zoekfunctie gebruikt, zie je namelijk veel negatieve verhalen over Predictor.

Iemand heeft eens met water getest en Predictor gaf zwanger aan.
    Iemands man heeft eens met Predictor getest en raad eens? Hij was zwanger volgens Predictor!

Predictor staat helaas niet te boek als een betrouwbare zwangerschapstest.

Dat is ook een van de redenen dat ik alleen maar Kruidvattestjes (2 voor 5 euro) in huis heb.

Ik kan je dus alleen maar adviseren toch een ander merk te kopen, bijvoorbeeld Kruidvat 2 voor 5 euro (niet duur dus) of de Clearbleu Digitale zwangerschapstest (diegene die aangeeft of je zwanger bent of niet).

3. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    over het algemeen zijn er alleen maar negatieve verhalen te lezen over predictor. Die geeft heel veel vals positief aan.

zelf heb ik alleen maar goede ervaringen.

een vraagje: hoe lang ben je al gestopt met de pil?

voor de rest kan ik alleen maar zeggen:
    volgende keer beter met ochtendurine. Wacht een dag of twee en doe dan een nieuwe test (en ondanks dat ik zelf geen nega ervaring heb met predictor toch misschien beter met een ander merk)

in ieder geval succes meid en welkom! :)

4. liana23

liana23 Lid

17 mrt 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Petatje,

Ik ben nu twee jaar gestopt met de pil, maar me vriend wou eerst geen kinderen en nu wel. Ik wacht gewoon twee of drie dagen voordat ik weer een test doen. Ik heb net op sensitest.nl zwangerschapstesten besteld. Die krijg ik morgen binnen.

Maar alvast bedankt voor je reactie.

Groetjes Liana

5. liana23

liana23 Lid

17 mrt 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Be Happy,

Ik wist dat nog niet van Predictor, maar nu wel:D
    Ik heb net via sensitest.nl zwangerschapstesten besteld die krijg ik morgen binnen en dan wacht ik een paar dagen en dan doe ik het gewoon 's ochtends. Maar was best wel nieuwsgierig haha.

Ieder geval bedankt voor je reactie.

Groetjes Liana

6. Sillepil

Sillepil Actief lid

20 jan 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Laat ons even weten hoe het afloopt. Ben benieuwd. Ik moet wel zeggen dat ik al meerere keren vals positief heb getest met Predictor en een vriendin van mij verleden week ook.

7. liana23

liana23 Lid

17 mrt 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik vrijdagochtend of zaterdagochtend ga testen, krijg morgen de zwangerschapstesten binnen dus maar als ik iets weet laat ik het weten.

Groetjes Liana

8. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    NL :D
    Inderdaad...

Gewoon ochtendurine gebruiken.. Of anders niet teveel drinken en 4 uren wachten (dan is het meestal ook wel voldoende geconcentreerd...)

Deel Deze Pagina