Morgen of overmorgen. Zal waarschijnlijk morgen zijn (als mijn temp nog hoog is), wat als er iemand ongeduldig is. Dan ben ik dat wel
Spannend cbertens!! Hou me op de hoogte! Dankje Fiore Bij deze nog even een foto! Kan het er niet duidelijker op krijgen.
Net getest met CB. Zie hier het resultaat. Heel veel succes cbertens. Hoop voor jou ook een positieve test.
Mooi testje Ik heb net testje van kruidvat gehaald (2v5) en wil, als mijn temp morgenochtend nog hoog is (minimaal 36,7), morgen testen met ochtendurine.
Mijn temp is nog steeds hoog. Ik heb vanochtend wat later getempt dan normaal en heb heeeeel slecht geslapen. Heb net getest, maar deze blijft omo-wit
Volgens mij kan ff dat doen ja. Heb het wel vaker gelezen hier. Heb je tijdens je eisprong gevoeld dat het gebeurde? En er zijn meer vrouwen die pas na hun nod positief testen.
Cbertens, dat heb ik deze maand ook gehad. Ik had al het vermoede dat mijn ei twee dagen later was en op de dag dat ik ongi werd verschoof hij hem ook naar de dag dat ik dacht dat mijn ei was geweest. Je bent nu dus 10dpo dus heel logisch dat je nog negatief test. Ik duim voor je! Senna, gefeliciteerd!
Het gaat wel goed. Ik heb gisteren nog getest, maar deze was helaas negatief. Ik heb op aanraden alle cervix info uit FF gehaald en nu geeft hij een (waarschijnlijke) eisprong op dag 16. Mijn temp is nog steeds hoog. Oooooh ik hoop zo dat het raak is. Hoe gaat het met jou? Heb je al kwaaltjes?
Dit is mijn tweede cyclus na mijn miskraam, dus waarschijnlijk daardoor nog in de war. Ik voel me in ieder geval niet zwanger. Later dan CD16 kan ik geen eisprong hebben gehad en met mijn LF van 12 dagen zou ik op dag 29 mijn menstruatie moeten krijgen. Dus nog even afwachten.
Helaas, mijn temp is flink onderuit gegaan. Dus zal vandaag of morgen mijn menstruatie krijgen. Vol goede moed naar de volgende ronde.
Dat is idd een behoorlijke daling.. Balen meis. Op naar de volgende ronde. Heel veel succes en plezier alvast. HIer gaat het goed. Nog niet echt kwaaltjes. Ik vind alleen wel veel dingen stinken.