Wat nu aanhouden?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door maybe3, 16 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Ik had vanmorgen een temp verhoging. Maar m,n baarmoedermond is al 2 dagen dicht. Nu slaap ik heel slecht de laatste tijd en ben regelmatig wakker 's nachts. En vaak al een uur if anderhalf voordat k normaal temp wakker.. Nu was ik zaterdag middag zo moe dat ik op bed ben gaan liggen. Heb toen ruim 2 uur liggen slapen en daarna voor de grap nog eens getempt. Toen was m,n temp 37.0 gister en vermoed zelf ook geZien afscheiding wn symptomen die k normaal na m,n ei heb dat hij vrijdag of zaterdag is geweest. Wat kan ik nu het beste aanhouden?

2. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Tja, lastig. Las in een ander topic dat uit echo bleek dat je ei al heel vroeg gesprongen zou zijn (dat denk ik trouwens niet).
    Het kan voorkomen dat je bmm al dichter gaat staan op het moment van je ei, maar de dagen vooraf wel heeft opengestaan. Mijn bmm is meestal een dag voor ei open en daarna weer dicht.
    Voor nu zou ik toch uitgaan van je temp 's ochtends. Ik denk namelijk dat anderhalf uur eerder dan normaal betrouwbaarder is dan een temp in de middag ook al is dat na een aantal uren slaap.

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@toto: ja ik vertrouw die dag 9 van de gyn ook niet hoor.. Maar m,n baarmoedermond gaat meestal pas een dag of 2-3 na m,n ei dicht en dan krijg k ook pijnlijke tepels.. Nu heb k danal vanaf zondag..

4. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Het kan goed hoor dat je gelijk hebt. Het is jouw lijf en dat ken je zelf het beste. Maar is toch ook je eerste ronde met Clomid? Misschien dat je symptomen daardoor ook iets anders zijn dan in een 'normale' cyclus?

5. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Ja ik hou ook gewoon m,n trmp aan om m,n NOD te berekenen. Maar zou wel makkelijk zijn als k het precies wist aangezien dat voor de FA ook makkelijker is om te beslissen wat er volgende ronde moet gebeuren

Deel Deze Pagina