Voor de lange tempers; Heb je rond ei altijd dezelfde temp? Of het nou zomer of winter is? Dit vraag ik omdat ik gestopt ben met tempen. Na veel rondes denk ik een goed beeld te hebben van mijn cyclus en ik wil er niet meer dagelijks mee bezig zijn. Nu kon ik mijn ei de vorige ronde goed vinden door 2 keer te tempen rond ei. Was meteen een duidelijke hoge temp en dit klopte uiteindelijk ook met mijn LF. Vanochtend was mijn temp al hoog, hetzelfde als vaker na ei maar misschien is mijn basale temp wel veranderd doordat we nu in de winter periode zitten en warmer slapen. Lh verhoging zou ook kunnen dan moet hij morgen eerst weer zakken en dan zal ik hem verwacht ik morgen hebben. Heel verhaal met eigenlijk een korte vraag. Heb je de dag na ei altijd dezelfde temperatuur?
Bij mij maakt het niet echt uit of het zomer of winter is. Ik zit voor ei altijd 36.6-36.8 En na ei 37.0-37.2 met soms een uitschieter van 0.1 naar boven (Ik had van de zomer vaker lagere na ei temperatuur met 37.0 37.1 en nu 37.2 maar kan ook toeval zijn of door slechter slapen met hitte...)
Dank je wel voor je reactie. Dan denk ik dat ik hem alsnog heb gehad. Vorige maand was hij 0.1 hoger na ei. Dus toen was het voor mij net even duidelijker. Gezien de eipijn denk ik wel dat hij afgelopen nacht is geweest dus morgen pas 1dpo.
Ik heb soms ook een slow rise...dan stijgt ie eerst naar 36.9 en dan pas volgende dag 37.0..dat zou ook kunnen.