Bijna positef zou einde vd middag nog een keer testten en vanavond kijken of hij donkerder word En klussen!!
Bijna positief? Ik heb ze eigenlijk nooit donkerder gehad als dit Maar dat was wel later in de cyclus
Ik vind m ook nog niet donker genoeg eigenlijk Die testen die je hebt, moesten best donker zijn voordat ze positief zijn zeg maar.
Je ei komt er wel aan, hij is al mooi donker maar nog niet donker genoeg dat hij positief is. Als ze beide even donker zijn is het positief (mooiste is T streep donkerder!
zou straks nog x testten en vanavond mischien dat je je piek wel steeds heb gemist omdat je niet vaker testte als die bijna positief is
Ik denk dat ie er bijna is, idd vanmiddag en morgenochtend nog een keer testen, kijken wat ze dan doen. Kan zijn dat je een hele korte LH piek hebt en die dus al is geweest?
Zou vanavond voor zekerheid ook testten zodat je zeker weet dat je je piek niet mist. Mocht die bijna dan ook bijna positief zijn en morgenvroeg/middag negatief dan is je LH piek snachts geweest
Bij mij werden die dipsticks ook nooit donkerder hoor.. had nooit een knaller, maar had toch echt iedere maand een eisprong. Ik ben op een gegeven moment gestopt met die dipsticks en de clearblue digital gaan gebruiken.. ideaal gewoon een smiley, geen gedoe met die streepjes!
Smiley zijn duur je kan naast de dipstick als je denkt hij is positief of bijna een smiley (cb) er tegenaan doen voor de zekerheid!
klopt ze zijn idd erg prijzig.. helemaal als je erachter komt dat al die gezellige momenten tussen de lakens geen nut hadden haha Ik had op een gegeven moment wel inzicht in mijn cyclus