moet je perse tempen voor het opstaan in je bed?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Pooltje, 9 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    Ik ben sinds kort begonnen met tempen en heb op het forum wat onderwerpen bekeken. Daar las ik dat je het beste kan tempen vlak na het wakker worden in bed.
    Maakt het veel uit of je eerst opstaat en daarna past je temperatuur opneemt? Mijn vriend heeft namelijk nachtdiensten en mijn ochtend ritme is na één bleep van de wekker direct het bed uit, zodat mijn vriend niet wakker wordt. Ook moet ik altijd heel nodig plassen als ik wakker wordt.
    Het liefst zou ik daarom willen tempen nadat ik ben opgestaan en naar de wc ben gegaan. Beinvloedt dat mijn temperatuur?

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    ja, het beste is om te tempen voor je op staat en naar de wc loopt. Zoals je inderdaad hebt gelezen.
    ik heb mijn wekker dus 5 min. eerder gezet, om te tempen. En ik gebruik een thermometer die binnen 10 sec. mijn temp weet. Scheelt tijd.

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja dat kan wel schelen.

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Je kan natuurlijk gewoon de wekker uitzetten voor je tempt :)

5. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties!
    Ik zal dan ook maar een nieuwe thermometer kopen, want anders kan ik de wekker wel na een bleep uitzetten, maar wordt vriendlief wakker van de bleepjes van de thermometer :) .

6. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    Hij moet er ook iets voor over hebben he!;)

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Mijn vriend slaapt gewoon door de bleepjes van de termometer door, hoor. In het weekend temp ik ook tussen 7 en 8 uur en daarna slaap ik lekker een paar uurtjes door. Mijn vriend ligt dan gewoon nog te slapen naast me. De bleepjes zijn erg zacht; veel zachter dan een wekker. Bewegen beïnvloedt je temp dus je moet het echt doen voor je opstaat.

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier precies zo. Alleen temp. ik tussen 6:00 & 6:30. Ook in het weekend.

Deel Deze Pagina