ik snap het niet en ik weet ook niet wat nu mn ongesteldheid was ik had 29 mei ongesteld moeten worden dat is de eerste keer nadat ik met de pil ben gestopt maar was 25 mei ongesteld tenminste wat bruin bloed en wat slijmpjes toen was het over op 31 mei er kwam niks meer toen werd ik 2 juni de 'sochtend weer ongesteld zelfs iets meer als eerst omdat we aan het klussen waren geweest welke dag moet ik rekenen als de eerste dag van de menstruatie en kan ik nu nog beginnen met tempen of heeft het geen zin en zo jah is het erg als ik het bijvoorbeeld altijd op een vast tijdstip doe 's avonds in plaats van 's ochtends? btw ben nu nog een beetje dus als ik 25 mei neem als de eerste zou ik morgen mn eerste vruchtbare dag hebben kan dat dan wel als je nog ongi bent?
De dag dat je scht ongi word, en dus ook echt bloed, dat is de eerste dag van je menstruatie. Met tempen is het belangrijk het altijd in de ochtend te doen VOORDAT je opstaat. je moet dit altijd op hetzelfde tijdstip doen dus in het weekend moet je eigenlijk je wekker zetten. In de middag is je temp altijd hoger dan in de ochtend. Het is namelijk zo dat je temp voor je ei lager is dan je temp na je ei. Na je ei is er een stijging te zien die of aanhoud wat kan wijzen op een zwangerschap. Als je temp daalt (vaak op de ochtend van je nod) dan kan je er vanuit gaan dat je ongi eraan komt. Je moet gaan tempen vanaf dag 1 van je cyclus. Om een inzicht te krijgen. Ergens halverwege beginnen heeft geen zin. De Temp is bij geen een mens gelijk, dus het kan bij jou wat anders zijn dan ik hier boven heb geschreven.