Vroeg tijdige testen (4 dagen voor nod).

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mimi22, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Hallo meiden,

Wat vinden jullie van de vroeg tijdige testen?
    Ik hoor en lees verschillende reacties.
    Sommige vrouwen testen hierdoor positief een aantal dagen voor nod en zijn dus zwanger.
    Maar sommige vrouwen testen positief en het blijkt het later dat het toch negatief is (vroegtijdige mk).
    En Sommige vrouwen testen negatief en blijken later dus wel zwanger te zijn.

Heeft iemand hier ervaring mee?
    Ik heb namelijk zo'n test in huis. Een test die je 4 dagen voor nod kan gebruiken. Ik wou het graag zaterdag 22 okt, gebruiken (25 okt. verwacht ik mijn menstruatie). Dit omdat ik dan een feest heb en graag wil weten of ik zwanger ben. Maar weet niet in hoe verre dit wel betrouwbaar is.

Ik hoop op reacties!
    Alvast bedankt!

2. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    stel dat je een aantal dagen voor je nod test en hij is negatief, dan is het niet zo dat je niet zwanger kunt zijn. het kan wezen dat je nog niet genoeg hcg hebt opgebouwd om het aan te tonen.

ik neem aan dat je deze vraag stelt omdat je wilt weten of je eventueel zou kunnen drinken?

persoonlijk zou ik het zekere voor het onzekere nemen en niet drinken. (maar goed dat vroeg je niet hihi)
    nu wordt ook gezegd dat er dan nog geen bloedband tussen jou en het vruchtje is.
    wat dat betreft is de keus aan jou.

3. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik vind het altijd lastig die testen...je zal maar iets later je innesteling, eisprong of wat dan ook gehad hebben....
    Dan gaat dat verhaal van 4 dagen ervoor al niet meer op. En negatief wil inderdaad niet zeggen dat je niet zwanger bent.
    Ik zou het er niet op gokken. testen kan natuurlijk en wie weet is het positief, maar drankje zou ik voor de zekerheid laten staan.
    Succes!

4. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    In alle enthousiasme heb ik zo'n test besteld.
    Alleen nu ik er informatie van opzoek, word ik er steeds minder enthousiast van. Ik ben me er van bewust dat de test negatief kan zijn en dat de hcg nog te weinig is en ik wel zwanger ben.

Toen ik de test bestelde, was de reden inderdaad om te weten of ik kan drinken. En ik lees inderdaad dat de bloedband dan er nog niet is tussen moeder en kind? Maar ik wil gewoon geen risico nemen.

Mijn vraag die hier dan ook bij komt kijken is, hoeveel moeders hebben met een vroegtijdige test positief getest?

Deel Deze Pagina