Ervaringen miskraam en utrogestan

Discussie in 'Miskraam' gestart door Line85, 8 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Line85

Line85 Bekend lid

27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    Ik ben nu bijna 5 weken zwanger. De vorige keer had ik bij 4 weken en 1 dag wat roze bloedverlies. Uiteindelijk bij 5 weken een miskraam gekregen. Nu had ik vandaag ook weer roze bloedverlies. Ik verlies dan een soort roze vezeltje. Ik gebruik utrogestan. Daar mag ik al mee stoppen maar ik gebruik het voor de zekerheid. Wat zijn jullie ervaringen? Kan de miskraam door de utrogestan heen genomen? Of moet ik echt stoppen. Ik heb mn tweede pil vandaag maar niet meer ingedaan.

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier wel eens een miskraam dwars door de utro gehad.
    Kan het volgens mij in zover tegenhouden als de miskraam veroorzaakt word door een laag progesteron, dat vul je dan aan met de utro.

Als je genoeg hebt kun je er best mee doorgaan hoor, hier tot 13wk gebruikt.

3. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Je kan ook juist door het inbrengen van de utro wat bloed verliezen doordat je een adertje raakt bij inbrengen. Ik heb overigens de utro bij beide goede zwangerschappen tot 12 weken gebruikt.

4. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ik vroeg het eens aan mijn gyn en die zei je mk komt er gewoon doorheen hoor. Maar ik gebruikte het niet omdat ik een tekort aan progesteron had, maar voor de zekerheid.

5. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    als je tekort hebt aan progesteron kan utro je wel helpen, maar mocht er toch anders zijn dan komt de mk er toch doorheen. hoe is het nu met je?

Deel Deze Pagina