Hoi meiden, Even een vraagje over ff. Misschien is het niet belangrijk, maar wat houden de blauwe en witte puntjes in op de temperatuurlijst? Ik heb de ene keer een blauw puntje en de andere keer een wit puntje. Misschien kan ik het vinden op ff, maar mijn Engels is niet zo best zodat ik deze begrippen begrijp. Groetjes, Annie1979
Hoi Annie, Het is de bedoeling dat je zoveel mogelijk op hetzelfde tijdstip temperatuurt 's morgens. De bsaistijd, dus wat je het meeste doet wordt in het blauw aangegeven. Slaap je een keer uit of temp je iets vroeger of later dan verschijnt een open bolletje zodat je weet dat je als deze temp erg afwijkt je dit niet al te serieus moet nemen. Groetjes, Hanna
Bedankt voor je antwoord, maar toch ben ik het hier niet helemaal mee eens. De laatste vier dagen heb ik elke keer mijn wekker gezet en om 8.30 uur getempt. Nu zijn alle vier de bolletjes open. Hoe kan dat dan?
Oke, dus hij kijkt alleen naar de eerste temp qua tijd en houdt daar aan vast? Maakt het dan veel uit als het een uurtje later is? Heb wel gemerkt dat een paar uur later een flinke stijging laat zien.
Op een gegeven moment zal FF die half 9 tempen dan als standaard gaan zien en past hij het aan. Heb ik ook gehad. Groetjes, hanna