Hallo allemaal ik heb een vraagje vorige maand ben ik maar anderhalve dag ongesteld geweest (normaal wel een hele week).en het duurde al veel langer dan normaal voordat ik ongi werdt bijna een week. nu zit ik er dus weer al een paar dagen overheen en me hele buik is heel erg opgezet anders dan normaal het werdt ook langzaam dikkerder, normaal als ik tegen de tijd aan zit dat ik ongi moet worden is me buik ook wel iets opgezet, maar nu wordt ie langzaam steeds dikkerder. en me borsten voelen ook best wel gespannen. en ik heb heel veel afschijding deze week witte heb gewoon een inlegkruisje er voor nodig. ik heb al wel wat teste gedaan in augustus maar waren negatief dus ik dacht dan zal ik weel een rare ongi hebben, maar toen werd ik dus steeds dikker dus ton heb ik begin september weer een test gedaan maar nog steeds negatief. een nichtje van mij dacht ook dat ze zwanger was maar werd dus ook ongi iets en de teste sloegen ook niet aan toen ging ze naar het ziekenhuis omdat ze dus niet meer ongi werdt in 1x en toen sloeg de test nog niet aan toen gingen ze een echo maken bleek ze al ongeveer 4 maanden zwanger te zijn ze konden ook gelijk zien dat het een meisje werdt zo ver was ze al ! maar haar teste hebben gewoon nooit aangeslagen raar he. dus mijn vraag is zou ik zwanger kunnen zijn als ik maandag nog niet ongi ben geworden bel ik ff naar het ziekenhuis. alvast bedankt
Ik zou er niet zo snel vanuit gaan. Ja, er zijn mensen die nauwelijks HCG aanmaken waardoor er niets te zien is op een test, maar dat is zeker maar een heel klein percentage. Je bent gewoon een keer wat minder ongesteld geworden en ik zou nu zeker nog even een paar dagen afwachten. Misschien ben je gewoon even een beetje onregelmatig, dat gebeurd soms. Over een week of 2 een keer naar je huisarts bellen en vragen wat je moet doen. Als de test negatief is, dan ben je volgens mij in meer dan 90 % van de gevallen gewoon niet zwanger. Helaas. Succes ermee!
jah maar het is niet zo dat ik net van de pil af ben ofzo met een onregelmatige cyclus en het is wel apart dat het dan en langer duurt en dat ik veel minder ongi ben , ik ben al 2 en half jaar van de pil af en dit is nog nooit gebeurt ben wel al 4 x zwanger geweest helaas miskramen. en me cyclus zit meestal op dag 32 of 33 nooit veder dus ik heb me banner al op 35 gezet en ik zit nu al op dag 40 dus, maar ik ga het ook nog ff afwachten als ik maandag nog niet ongi ben dan eerst nog even een testje doen thuis want dan zit ik al op dag 43 en als die dan nog negatief is ga ik maar ff bellen. in iedergeval bedankt voor je antwoord. ik ga er ook nog niet van uit dat ik zwanger ben na 2 en half jaar doe je dat niet meer zo heel snel maar ik ben eigelijk best wel snel zwanger want ik ben binne 2 jaar 4 x zwanger geweest. dus we zullen wel zien.
Hoi hoi, Spannend, hoor! Ik dacht juist eigenlijk wel; die is gewoon zwanger. Maar inderdaad geeft een zwangerschapstest 99% zekerheid, dus zou jij net die ene % moeten zijn. Aan je reactie te merken kun je eigenlijk niet wachten, dus zou ik gewoon de huisarts bellen en vragen wat hij/zij vindt. Je kan bij hem/haar ook een bloedtest doen, die geeft meer zekerheid. Testte je de vorige 4 keren wel direct positief? Dan zou het natuurlijk vreemd zijn als dat nu niet zo was... In ieder geval succes. Groetjes Loving
nou mensen ik kon het niet laten om te testen en jah hoor ZWANGER het is nog een licht lijntje maar toch ! net precies getest zit og te trillen ervan ben zo blij nou maar hopen [-o< dat alles goed blijft gaan! ik weet nou niet precies hoellang ga maar gewoon uit van die rare laatste ongi en als ik wel veder ben zien we het vanzelf bij de echo!
Hallo dames, Ik heb me sinds kort ook aangemeld op deze site.. Ik heb begin sep gestopt met de pil, erg kort geleden dus. Volgens mijn berekeningen zou mijn ei gisteren zijn geweest! Maar zelf heb ik het vermoeden, dat hij eerder heeft plaats gevonden, puur intuitie. Maar heb nu sinds een dag of 2 echt buik/steek krampen, moet ontzettend veel plassen en drukkend gevoel op mn blaas. Veel hoofdpijn, dat ik er niet van kan lopen. Vanacht kon ik mn draai gewoon niet vinden in bed en ben maar vanuit ergenis op de bank gaan liggen en viel huilend in slaap. Verder heb ik gespannen en pijnlijke borsten/tepels. Ben met vlaggen licht misselijk, geen overgeven ofzo. Zelf heb ik het vermoeden, dat het puur ontpillen is. Maar mijn vriend heeft gisteren al een test gekocht bij de kruidvat, dat vond ik wel stoer haha maar kan het nog niet testen, want mn ongi moet pas over 1,5 komen. Wat zijn jullie reactie's en gedachtens hier op? Zelf voel ik me anders dan anders, maar kan ook zijn omdat ik nu pilloos ben Alle zwangeren, van harte! Geniet er van!