niet slapen wel doodmoe? !

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Speklapje, 10 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Speklapje

Speklapje Actief lid

6 jan 2013
    195
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ons zoontje is 21 maanden. Hij heeft een goed ritme. Altijd half 8 naar bed. En uurtje of 7 eruit. In middag slaapt hij 2u. Van 12 tot 2. Niet stipt op die tijden. Loopt soms iets in of uit.
    Nooit problemen. Tot 2 weken terug. Met naar bed gaan is het een krijspartij. Soms wel een uur bezig met um.
    en nu sinds 3 dagen wil hij niet meer slapen in de middag! Heb van alles geprobeerd! Hij krijst de hele boel bij elkaar en gooit steeds moedwillig zijn speen op de grond. Hij heeft het wel nodig want hij is egt moe. Hij is nu tot 2x toe in de auto in slaap gevallen in de middag.

Wat moet ik hiermee? Ik weet het egt niet meer. Van een goede slaper is het ineens een drama! Hij heeft een goed bed ritueel. Daar is niks aan veranderd.
    Iemand tips? ?

2. Humava

Humava Niet meer actief

Misschien wat later op bed leggen? Rond 13 u ofzo? Dl ging toen ze 1,5 was altijd rond 12.30 naar bed. Maar sinds ze +/_2 is pas rond 13.00/13.30. Eerder is ze echt nog niet moe genoeg en gaat ze alleen maar liggen spelen op bed.

3. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Ik zou ook even wat later proberen. mijn neefje van net 3 wil ook al een tijd lang (denk langer dan een half jaar) niet meer naar bed. Hij mag voor zijn middagslaapje altijd een speeltje mee naar bed nemen met als gevolg dat hij eerst een tijdje in bed speelt en daarna toch in slaap valt. nu gaat hij heel lief na het eten druk het leukste speeltje uitzoeken en naar boven.

Deel Deze Pagina