Nu nog? Muggenbulten!

Discussie in 'De lounge' gestart door Elmo, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Werkelijk waar...ik zit comleet onder!
    Op mijn zij een paar, mijn dikke buik is voorzien, armen, schouders, benen....grrrrrr 8)
    Is het muggenseizoen niet allang voorbij?
    Heb me helemaal sufgekrabt vanacht, zo irritant!

Elmo

*krab-krab*

2. 4days

4days Niet meer actief

Ik zit ook compleet onder!! Hele zomer geen last van gehad, grrr.... En mn zoontje heeft er ook een paar. :(

3. molletje81

10 aug 2009
    45
    0
    0
    oh gelukkig... Ik was net aan het Googlen. Ik zit namelijk ook helemaal onder. Minstens 70 bulten zonder te overdrijven. Ik wordt gek van de jeuk en alles wordt opengekrabd. Maar volgens mij kunnen die bulten geen kwaad, toch? Nu die mug nog vinden...

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Sneu voor jullie, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben die word opgevreten door die kleine terroristjes!

70 stuks....!
    Nou, zo erg is het hier gelukkig niet...vond deze (denk bijna 10) al erg genoeg!

5. 4days

4days Niet meer actief

Nee die kunnen geen kwaad, zijn alleen ontzettend irritant. Maar ik geloof eigenlijk niet dat 1 mug 70 bulten kan maken. Misschien heb je ergens een heel nest? ;) Ik heb maar 1 keer eerder zoveel muggenbulten gehad en dat was toen we in een exotisch land op vakantie waren en een uitstapje hadden gemaakt naar een omgeving met veel water...

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nouja, laat je 3 a 4 muggen hebben, volgens mij komen die samen een heel eind ;)

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hier word ook 's avonds nog regelmatig jacht gemaakt op die ellendelingen...Komt misschien door het nog erg zachte weer.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Maar waarom dan alleen ik?
    Mijn man heeft er echt geen 1 en zoonlief had er vorige week 3 in zijn gezichtje. Zijn overigens zonder dat hij er last van had heel rap weer verdwenen.
    Die van mij worden groter en groter....denk door het gekrab ;)

9. 4days

4days Niet meer actief

Het schijnt dat alle mensen ongeveer even veel muggenbulten krijgen, maar dat niet alle mensen even gevoelig ervoor zijn. Dus het kan best dat je zoon en man er een aantal hebben die je gewoon niet kunt zien (of voelen). Het verandert overigens wel regelmatig, dus misschien merk jij er volgend jaar wel niets van... ;)

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ben tot nu toe bij elke aanval van die dingen de klos :(

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb ook altijd van die mega bulten...alsof er een groepsmeeting is geweest op 1 plek ofzo. Ik heb me laten vertellen dat het toch een vorm van allergische reactie is. Niks erg aan, maar wel hele dikke bulten en een hoop jeuk :(
    Maar ik moet zeggen dat ze hier meestal naar hub gaan gna gna gna..:)

Deel Deze Pagina