Kijk ik net naar mijn saldo, is er 2 euro afgeschreven door de KWF met als omschrijving: bedankt voor uw gift?!? Geen idee wat dit is... Heb deze rekeing net en heb dit rekeningnummer nergens ingevuld. Nog meer mensen die hier mee te maken hebben gehad????
Nee ook dat niet... Heb al gekeken maar zou niks kunnen bedenken... Heb ook nergens een bevestiging van gehad. En het gaat maar om 2 euro maar ik vind het gewoon vreemd
Ik heb precies hetzelfde gehad, 2 jaar achter elkaar in december. Ik heb ze vorig jaar mega-pissig opgebeld dat dit illegaal is en ze het verdomme maar snel terug moeten storten Niet om die 2 euro hoor maar hoe halen ze het in hun hoofd! Maar binnen 2 dagen had ik het terug. Dus gewoon bellen en storneren op je rekening.
Ik weet alleen dat je tijdens de collectieweken pas geleden ook een gift kon doen via je bankrekening en dat dat er automatisch afgehouden kon worden
@ Daantje..... Heb ik niks over gehoord. Heb met de collecteweken 5 euro gegeven... Baal ik nu ook van.
ze zijn hier pas ook aan de deur geweest. Kon je je opgeven voor ''loodjes?'' was het volgens mij en kon je prijzen winnen terwijl je hun steunde. Kon zelf het bedrag kiezen enz. Ik kon dus als ik wou ook zo een ander rekeningnummer invullen met naam handtekening enz... misschien iemand je rekeningnummer misbruikt?
Nee totaal niet.... Mijn vriend weet mijn rekeningnummer niet eens... Ik weet hem zelf niet eens uit mijn hoofd. Heb dit nr pas 2,5 week
dan is het wel heel vreemd, ik zou toch eens een telefoontje gaan plegen dan, en zeker als je dit nummer pas 2,5 week hebt
Jaa dat maakt het ook vreemd... Collectes waren veel eerder. Maandag gelijk maar bellen hie dit kan het het geld terug laten storten
Hoe kan ik mijn machtiging stopzetten? Via bovenstaande link kun je zien hoe je de machtiging stopzet of waar je heen kunt bellen als je met vragen zit. Jammer dat je spijt hebt van die 5 euro. Zonder het geld van de donaties zou men, op het gebied van onderzoek, veel minder ver staan dan nu het geval is. De overheid sponsort dit niet zodanig dat men het KWF kan opdoeken. Neemt niet weg dat men zomaar geld moet gaan afschrijven, maar lijkt me sterk dat ze zo werken.
Op zich heb ik geen spijt van die 5 euro maar wel al er ongevraagd geld wordt afgeschreven van mijn rekening....
Ik denk echt niet dat het KWF zonder toestemming geld gaat afschrijven. Vast iemand ergens het verkeerde rekeningnummer ingevuld. Zou gewoon even informeren bij KWF.