Ik voel mij ZOO dom. 2 jaar geleden is een vriendin van mijn overleden aan kanker. Ik ben toen naar de begrafenis geweest en het jaar erop ook naar de herdenkingsmis. Ook dit jaar was er een herdenkingsmis, ik heb een mooi mailtje gekregen van de ouders met daarop de tijd en plaats. Ik was dus van plan om te gaan. Ook had ik afgesproken met mijn beste vriendin (mijn dochter haar meter) om samen te gaan. Nuja we zouden daar afspreken. Gisteren de ganse dag thuis gezeten, het was gewoon geen weer om buiten te komen. Ik had mijn gsm bij me maar mijn batterij was plat en ik wist dit niet. Hij maakt een geluidje om te zeggen dat de batterij bijna plat is, maar ik ben slechthorend en had die dag dus geen hoorapparaten in. Diezelfde avond nog naar mijn schoonouders geweest en nadien onverwachts nog naar een voetbalmatch bij mijn vriend zijn grootvader gaan kijken. Thuis thuisgekomen en in bed gekropen...begin in plots na de denken. Ik ben gewoon helemaal die herdenkingsmis vergeten. Ik voel mij zoo rot en stom dat ik dat kon vergeten. Op zich is het geen ramp maar toch, ik vind het maar een kleintje om te gaan, om te tonen aan haar ouders van kijk we denken nog aan haar. Ik weet nu dus echt niet wat te doen, het klinkt zo flauw om tegen mijn vriendin te zeggen dat ik het vergeten ben (wat dus ook echt wel zo is) en naar de ouders van mijn overleden vriendin wil ik graag een maitlje/kaartje sturen met excuses op en waarom ik er niet was of zou dit overdreven zijn? Waarom vergeet ik nu zo'n belangrijke dingen?? Ik begrijp er helemaal niets van. Ben ik nu de enige die af en toe zo'n dingen vergeet? Sorry voor mijn gezaag maar ik moest het gewoon even kwijt.
Ik snap dat je je erg lullig voelt! maar ja jij bent ook maar een mens! Maar ik denk dat ze een kaart wel leuk vinden om te krijgen dan laat je in ieder geval blijken dat je met je gedachten ook bij hun bent!
ik heb dat vorig jaar gehad bij de herdenking van mijn beste vriend.. had er helemaal niet meer aan gedacht en achteraf voelde ik me zo stom! heb toen inderdaad ook een kaartje gestuurd naar zijn ouders en die vonden dat heel lief..
ach meid, wat rot maar het kan gebeuren hoor. Zal je altijd zien dat dan ook je accu van je tel leeg is. Ik zou dat kaartje zeker sturen. Als je nu niets laten weten, dan komt het wel raar over.