Hallo allemaal Ik ben nu 2 dagen overtijd en dit is mijn 2de ronde..... Dus afwchten nog maar even... Als ik vrijdag nog overtijd ben ga ik testen... Ik hou jullie op de hoogte
ik test vrijdag pas omdat dit de tweede ronde is en ik bij de eerste ronde 2 weken overtijd was..... en dat voorkomt teleurstelling! Gr jeannet
Toevallig, ik zit ook op dag 30 van mijn cyclus, maar ik ga morgen al testen. Ik ben niet heel erg onregelmatig ongesteld en lig toch wel rond 28 dagen. Ik hoop maar niet dat de duivels alsnog komen!
succes met testen vrijdag! T zijn spannende tijden Ik duim voor je! Groetjes Plopje Laat je wat weten?
hallo Heey gefeliciteerd met je zwangerschap troetelbeer! Ik kon het niet laten en heb vandaag toch gestest, maar helaas negatief! Nog even afwachten tot vrijdag en dan maar weer testen..... En anders de volgende ronde weer proberen..
hallo allemaal Nou vanmorgen test nummer 2 gedaan en weer negatief jammer! Ik denk dat mijn cucles nog niet op de regel is dus..... nog maar even afwachten dan en dan op na ronde 3! Ik vind het wel lastig hoe je nu je vruchtbaarste periode uit moet rekenen? weet iemand dat voor mij? Groetjes jeannet
@jeannet: neem je verwachte cyclus. gemiddeld 14 dagen voor je nieuwe ongi moet komen is je eisprong. Je kunt de calculator links in het menu gebruiken om het uit te rekenen. Reken er wel op dat 14 het gemiddelde is. De tijd tussen eisprong en volgende ongi kan varieren van 10 tot 18 dagen. Die tijd is trouwens voor elke vrouw wel redelijk constant, dus heb je die tijd nu op bijv. 13 dagen staat, dan zal dat je volgende cyclus ook zo zijn. Als je nou toch ongi wordt, probeer je volgende cyclus dan eens ovulatietesten. Dan weet je wanneer je eisprong is en dus hoe lang de tijd na je eisprong ongeveer zal duren. Tijd tussen ei en ongi heet trouwens lutheale fase...ik hoop voor je dat dat trouwens allemaal niet nodig is en je toch gewoon zwanger blijkt te zijn! Succes!
Dank je voor je snelle antwoord... De eerste ronde duurde het 6 weken voordat ik ongi werd. Dus ik vind het wel spannend... maar ik wacht nu wel af tot volgende week als ik het vol hou, vanmorgen met de test werd het eerste vakje wel eerst helemaal roze, maar er kwam geen lijntje..... Groetjes jeannet