ik zie helaas niks. maar wat onzeker meid dat je dan niet ongetseld word. misschien met kruidvat morgenochtend testen? (2 voor 5 euro)
Ok dus ik ben niet de enige die het ziet... gelukkig. inmiddels ben ik er heilig van overtuigd dat ik ongesteld moet worden... maar als deze er morgen (dag 39) nog steeds niet is zal ik misschien toch maar eens een testje doen...
Kon me niet inhouden: kan er nog steeds geen kaas van maken, ik wil iets zien, dus ik zie een pennestreepje... die blijf ik zien als ik hem in negatief zet...
Ik dacht (als ik héél goed kijk hoor) ook een tweede streepje te zien, maar bij de ingezoomde versie zie ik weer niets.. Wat vervelend zeg, die onduidelijkheid! Hoop dat je morgen alsnog een positieve test in handen hebt. Succes!
ik zie het heeeeel lichtjes... maar heb nu zelf ook zo 1... maar denk toch negatief... als ik de laptop kantel zie ik een lichte schaduw... maar test anders over een paar dagen nog een keer, neem aan dat je de 2e nog hebt
sorry ik ook nog steeds niet...daarbij moet je niet teveel moeten turen want dan is de test gewoon negatief .... sorry
als de test positief is komt er gewoon een tweede streepje hoor vooral als je al een tijd overtijd bent,zoals hier boven al is gezegd als je zo moet turen en de laptop moet draaien en in het negatief zetten dan zou ik er maar vanuit gaan dat de test negatief is. succes
Ja ik weet t, sorry hoor.... maar ik zit al op dag 39 en heb al 6 nega testen... Ik moet echt NOOOOODIG ongesteld worden ofzo dat ik niet meer zo onzeker hoef te zijn....
Ik zie ook nog steeds niets, geduld of anders als ongi nog langer weg blijft , naar ha gaan . Mis dat die je onzekerheid weg kan nemen.
Ik zie ook niks, sorry. En denk dat hij toch duidelijk positief zou moeten zijn, aangezien je al ná je nod zit. Succes! Groetjes, Happymam
Mn man en vriendin zagen het 2e streepje ook, maar ben nu toch ongesteld geworden denk ik! haha! Nou heb iig zekerheid en dat is nog het beste! thanx iig!