1500 maar om de eisprong op te wekken? Dat is laag zeg. Maar dan is de pregnyl na 13 dagen wel uit je lichaam
Ik zie hem wel. Reken op minimaal half uur tot 45 minuten voordat kruidvat echt op kleur is. Absurd maar wel een feit, op de Action test zie ik hem ook.
Ja hoor. Op de action en clear blue zie ik ze! 13 dagen na 1500 en positief op action komt toch wel heeeeel erg in de buurt van goed nieuws hoor!!!
Meid ja hoor. Dit is een prille zwangerschap! Nu duimen dat deze door zet. Om de dag in de ochtend testen en kijken of het dobkerder wordt. 1500 eenheden is wel laag trouwens, jouw lichaam reageert snel zeg!
Spannend...ik duim voor je! Zou de kv test aanhouden en daarmee verder testen. Die testen vond ik het fijnst en de meest duidelijke
Goedemorgen meiden, bedankt voor het mee kijken!! Hihi zo spannend... dit zijn me testen van vanochtend, wat denken jullie?
Ik denk op de clear blue wel.een plus te zien. Ik zie die wazige blauwe dtrepen nooit goed. Bij kruidvat lijk ik ook een streep te zien. Alleen erg donkere foto's