jeuk, jeuk en nog eens jeuk

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door YvonneL, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hallo, ik ben 2 maanden geleden bevallen van een prachtig jongetje en heb tijdens de laatste weken van mijn zwangerschap erg last gehad van jeuk op mijn buik. Ik had ook rode uitslag over mijn hele buik. Volgens de verloskundige zou deze jeuk vanzelf verdwijnen zodra ik bevallen was, maar dat is dus niet het geval. Ik heb nog steeds met vlagen erge jeuk op mijn buik en nu ook armen (verder nergens op mijn lichaam). Is dit normaal? Herkent iemand dit? Verdwijnt het nog vanzelf?

2. mamapriscilla

mamapriscilla Actief lid

2 mei 2009
    336
    0
    16
    ik heb er ook 2 maanden last van gehd{ na de bevaling}

maar nu helemaal weg

is de "genezing"in je lichaam zeiden ze tegen mij

3. bedankt voor de reactie!
    Ik heb toch (voor de zekerheid) even een afspraak gemaakt met de huisarts, ben benieuwd wat hij zegt.

4. hanna26

hanna26 Actief lid

16 jun 2008
    128
    0
    0
    he,

ik heb ook rode uitslag (allemaal bultjes) en verschrikkelijke jeuk. De HA zei dat ik netelroos heb, dit komt vaak voor. Het lijkt net of ik in de brandnetels ben gevallen.
    Netelroos is een allergische reactie, waar het vandaan komt is bij mij onbekend. Waarschijnlijk heeft het te maken met hormonen en ontzwangeren en misschien ook met stres (ik zou alleen niet zo goed weten waarvan). Ik heb nu mentholgel en dat helpt tegen de jeuk.

succes en ik ben benieuwd wat het bij jou is.

5. kom net terug van de huisarts, hij denkt aan een allergie. Moest bloed laten prikken in het ziekenhuis en daar krijg ik volgende week de uitslag van. In de tussentijd heeft hij mij anti-histamine tabletten voorgeschreven tegen de jeuk. Ben benieuwd wat er uit het bloedonderzoek komt.

6. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Heb ik ook last van. Een maandje geleden bevallen maar de jeuk blijft. En nu niet alleen op mijn buik maar overal. Heb er gelukkig geen bultje bij.

Misschien dat ik dan ook maar even naar de huisarts moet gaan.

7. ja misschien wel verstandig, ik heb er ook geen bultjes bij daarom is het bij mij ook geen netelroos

8. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Probeer eens visolie capsules.

Ik heb het lange tijd op mijn onderarmen gehad en na 2 dagen visolie slikken was weg. Dacht eerst dat ik allergeis was voor pindakaas maar dat was het gelukkig niet.

9. bij mij kwam er niets uit het bloedonderzoek, heb nog steeds wel jeuk...misschien zijn het nog de zwangerschapshormonen? Visolie tabletten slikken? Hoe kan daar de jeuk van weggaan? Had je dan een tekort aan omega...?

Deel Deze Pagina