Ik heb ook zo'n corrigerende onderbroek gekocht, dan lijkt het al weer wat beter. Die buik trekt vanzelf wel bij. En niet bij iedereen gaat het zo snel hoor. Ik was ruim 30kg aangekomen en de eerste 10kg was ik zo kwijt. Ik ben na 6 weken wel begonnen met lijnen (misschien niet verstandig, weet ik) en ik moest al oefeningen doen van de fysio ivm bekkenklachten. Na de eerste 6 weken ook voorzichtig begonnen met wat buikspieroefeningen. Nu moet ik nog 14kg voordat ik op mijn oude gewicht zit. En dat is niet zozeer mijn streven, als ik maar weer in mijn oude broeken pas. Had ze net nieuw gekocht en toen was ik zwanger Misschien ook een idee, als je niet meer in je zwangerschapskleding wil. Koop gewone broeken maar dan een paar maten groter. Is qua maat niet leuk, maar heb je wel eindelijk weer gewone broeken aan. Dat vond ik al heel fijn. En vooral, geniet van deze periode en gun het jezelf om nu niet het perfecte figuur te "hoeven" hebben. Dat snapt iedereen om je heen wel hoor!!! (Ik ben 12 weken geleden bevallen via ks)
Ik was in 10 dagen 30 kilo kwijt, daarna ben ik er nog een paar kwijtgeraakt, maar ben nog wel zwaarder dan voor de zwangerschap. Gelukkig "moet" ik niets van mezelf. Ik geef volledig bv en een paar weken geleden ben ik wat minder gaan eten, maar ik had meteen minder voeding, daar ben ik dus heel snel mee gestopt! Ik eet nu weer lekker 3 dikke boterhammen 's middags en 's avonds 1,5 bord, ik laat het me goed smaken. Overigens snoep en snaai ik niet, ik eet geen suiker en vet, pak liever een stuk fruit of extra boterham. Ik had echt een megabuik en heb een ks gehad, dus ik heb zo'n heel fijne muffintop. Ach, het zij zo. Maar dat is meer slappe overtollige huid dan vet. Ik draag meestal tunieken of jurkjes met een legging, dus je ziet het niet, ik hoef niet zo nodig in een strakke broek en dito truitje. Mijn zoontje is nu 5 maanden en als ik geen bv meer geef, ga ik weer sporten, dan val ik trouwens meer af dan met lijnen. Ik wandel nu overigens wel heel veel, minstens een uur per dag (geen slenteren, maar stevig de pas erin). Heb bi gehad en dat gaat nu eindelijk beter.