Babyvoeding 5 maanden over datum!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Michelle89, 13 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Dag dames,

Vorige week vrijdag heb ik een bus nutrilon pepti gekocht bij het kruidvat in deurne, nu kom ik er net tot mijn grote schrik achter dat die al 5 maanden over de datum is ! Ik heb mijn zoontje dus een week overdatum voeding gegeven :$ , dat verklaart dus ook waarom hij zoveel krampjes en diarree had de afgelopen week. Ik heb gelukkig nog wel een bus die wel goed is. Je gaat er toch vanuit als je iets koopt dat dat gewoon goed is, en zeker voor een baby! Maar wat voel ik me stom zeg! Wat zal ik doen? Het hoofdkantoor van kruidvat bellen? of terug gaan naar de desbetreffende winkel?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik zou het hoofdkantoor bellen, want dit mag echt niet gebeuren! Dan kan het desbetreffende filiaal van hogerhand aangesproken worden. Er gelden strenge eisen voor babyvoeding en de verkoop daarvan. En dit is wel een hele groffe fout. Kindjes zouden er behoorlijk ziek van kunnen worden.

Succes verder!

Meysje vindt dit leuk.
  3. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Ik zou zo gelijk met het hoofdkantoor bellen. Ik schrik hier gewoon van zeg. Wist wel dat ze laks waren in dat soort winkels maar dit slaat echt alles, pppfff 5 maanden zeg.
    Je hoeft je echt niet schuldig te voelen ofzo, dit kan iedereen gebeuren. Ik kijk ook echt niet op de datum van de pakken en je gaat er toch vanuit dat het in de winkel goed bijgehouden word.
    Heel veel succes en beterschap voor je zoontje.
    Groetjes Kim

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ja hoofdkantoor bellen!

Dat is zooo slecht, zeker met babyvoeding moeten ze gewoon zorgvuldig omgaan!

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Wat erg! Hoofdkantoor bellen! Dit mag echt niet hoor. Hopelijk knapt je kindje snel weer op.

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Tuurlijk gelijk het hoofdkantoor bellen.Dit mag niet gebeuren.

Maar je op merking over dit soort winkels. Ben je een snop soms. Wat een uitspraak zeg. Kan ook in een duurde winkel gebeuren. Wat een raar andwoord zeg. bah

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou zelf nog heel even naar de kruidvat teruggaan vandaag voor je belt, en eens even spieken of er meer pakken over de datum staan.
    Ik zou dan zelf het gevoel hebben dat ik 'sterker' sta.
    Maar verder inderdaad bellen.
    Een bon is niet nodig. Want als je nu in principe nog een pak haalt, zou je daar die bon voor kunnen gebruiken.... dus de bon zegt eigenlijk ook niets, ook al zouden ze zeggen dat je hem nodig hebt.
    Je komt niet zomaar terug... of belt niet zomaar op.

Verder zou ik even naar Nutrilon bellen, ook om te informeren of de klachten die je kindje heeft gehad, passen bij het feit dat de poeder over de datum was. Gewoon om even te checken...

8. muis26

muis26 Fanatiek lid

nou sorry hoor, ik vind jou reactie ook een beetje kort door de bocht! ik snap wel wat ze bedoeld. als je ziet wat voor meiden er soms in de kv werken. hier ook waar ik woon!! die staan alleen maar te kleppen en te ouwehoeren, en hebben het over ruzie met hun vriendjes, en zijn ERG klantonvriendelijk. Dat heeft toch helemaal geen MOER met een snoB zijn te maken?? vind jou antwoord eerder heel erg raar!!!! :(

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nou succes...

Hier ook gehad was 4 maanden over datum....en ik kreeg als reactie. u zult die voeding wel zoveel tijd terug hebben gekocht...ondanks de bon!!

Nou en bedankt.....mijn kind was net 4 maanden...dus ik zou al voeding hebben gekocht voordat ze geboren was.........

Hoop dat als je hoofdkantoor belt ze je willen spreken...ik heb het niet geprobeerd nadat ik zo was behandeld...

Trouwens, het gebeurd niet alleen in die budget winkels hoor.... Ook de grotere en duurdere winkels zie ik wel eens wat over datum staan..........

10. muis26

muis26 Fanatiek lid

en even on topic... gewoon terug gaan met of zonder bon. bonnen bewaar ik ook niet, zeker van zulke boodschappen niet. het is de fout van KV en ik zou echt woest worden!!!!! desnoods vraag je naar de manager als ze raar doen. en dan kan je altijd nog het hoofdkantoor bellen. maar ik zou hier zeker werk van maken!!

sterkte! liefs Muis

11. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    zou de kruidvat bellen maar ook nutrilon...

succes en laat je weten hoe het afloopt..

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja ik begrijp je wel maar dat soort winkels klonk ook niet zo leuk half nederland doet daar zijn boodschappen. En idd had miss geen snob moeten zetten. Sorry:)

Hier bij de kruitvat vind het wel mee vallen meestal beleeft. En wat oudere dames achter de toonbank. Die kunnen ook beppen.;)

13. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard

Ik ben bang dat je me verkeerd begrijpt. Ik ben absoluut geen snob en koop echt met grote regelmaat bij het kruidvat. Zoals andere al aangeven zijn er winkels waar jonge meiden werken die niet echt goed opletten met vullen enzo en het erg druk hebben met gezellig zijn ( dus niet alleen bij het kruidvat)
    Dit vind ik dus een nadeel als je iets neer typt, het komt vaak heel anders over dan je bedoeld. Ik bedoelde dus winkels waar veelal jonge mensen werken. heeft dus niks te maken of het een budget winkel is of een dure winkel.

Weer on topic
    @ Ts, Heb je al gebeld?? Ben erg benieuwd of je dezelfde reactie hebt gekregen als antares of dat je netjes geholpen word.

Groetjes Kim

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja ik begrijp je wel maar dat soort winkels klonk ook niet zo leuk half nederland doet daar zijn boodschappen. En idd had miss geen snob moeten zetten. Sorry:)

Hier bij de kruitvat vind het wel mee vallen meestal beleeft. En wat oudere dames achter de toonbank. Die kunnen ook beppen.;)

Had al sorry gezegt hoop bij deze het goed gekomen is.;)

15. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Ik zou en het hoofdkantoor bellen en Nutrilon. En als ze bij het hoofdkantoor doen alsof je achterlijk bent, zou ik ook even duidelijk maken dat je de Nutrilon ook gaat bellen/hebt gebeld.
    En als er dan nog niks gebeurd, zou ik de plaatselijke krant even bellen. Want jij zal wel niet de enige moeder zijn die daar babyvoeding heeft gehaald.

16. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    No hard feelings hoor. Zoals ik al zei, met het typen komen dingen toch anders over als dat je bedoeld. Ik val ook onder de helft van Nl, ik ben een groot fan van het kruidvat vind er altijd leuke dingen hihihi.
    Dit soort dingen mogen in geen enkele winkel gebeuren maar helaas hoor je te vaak dat dit wel gebeurt in winkels waar jonge medewerkers zijn.

Groetjes Kim

17. adi

adi Niet meer actief

Naast het feit dat je bij Kruidvat je verhaal wilt halen zou ik zoizo Nutrilon bellen om te vragen wat de gevolgen zijn van het geven van voeding die 5 maanden over de datum is!!!!

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Weetje wat ik ook vind.

Dat de datum.s vaak zo onduidelijk zijn je zoekt je soms een ongeluk om een datum te vinden en vaak is er dan ook nog een veeg van de inkt weg. Niet alleen bij de kruitvat maar bij alle winkels in Nederland.

Vind dat koeienletters er op moeten net zo als bij een pak melk. Daar zie je meteen tot wanneer het houdbaar is.

19. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    Medewerker gehandicaptenzorg
    gelderland
    misschien heb je je reden waarom je het in de winkel koopt... maar nutrilon pepti kan je vergoed krijgen via de huisarts, ik heb het ook en dan kan je het bij de apotheek halen! :D scheelt je weer 23 euro in de week.

20. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    en heb je al gebeld?

Deel Deze Pagina