De A50 goh aantrekkelijk die is niet zo ver weg! Hoop dat ik niet ongi word en van de week een posi test doe samen met manlief. Dan mag jij die duivels hebben van me
Hey Toontje....niet teveel jouw kant op laten komen hoor. Straks ben je de hele maand ongesteld en verzuipt je ei. En DAT lijkt me nou niet de bedoeling
nou nog een kleine tip van de sluier dan: stuur ze op de A50 richting nijmegen of Den bosch. daartussen staan de bordjes. ik heb er denk ik al een paar ontvangen. ik loop zowat leeg. maar het is voor een goed doel. afspraak is wel dat ik dan hier een hoop zwangere dames wil zien hé.
Nou toontje, was een leuk aanbod, maar onderweg naar je toe zijn ze toch de weg kwijt geraakt en maar weer naar huis gegaan.
Oh , ze hebben de weg niet gevonden , ze zijn gister bij me gekomen :x En erg joh, loop bijna leeg Ze zouden verboden moeten worden ! 8)
ik stuur mijn duivels nu al vast op pad, dan hebben ze 7 dagen om de juiste weg te vinden... hup eerst de a27 op en dan richting de... A50 richting nijmegen of Den bosch. daar komen ze...............
Ik heb ze alvast in de trein (via Japan) naar je toegezet. Dan komen ze op tijd bij je aan en ben ik ze lekker kwijt! Leuk grapje van je Maarre het is geen grap dat ik ze echt niet wil deze maand. Dus ellendige duivels...GO GO GO en voor 10 maanden ofzo niet meer terugkomen. Mirre