Puur uit nieuwsgierigheid... Even een polletje... Je hoort zoveel verschillende verhalen...ik geloof dat het sinds 1 of 2 jaar helemaal wordt afgeraden om alcohol te drinken. Daarvoor werd, geloof ik, nog gezegd dat een glaasje op zijn tijd geen kwaad kon. Het tegendeel blijkt nu waar te zijn, maar ja, zo langzamerhand mag je niets meer eten en/ of drinken. Ik geef het toe... ik ben nu bijna 33 weken zwanger en heb tijdens mijn zwangerschap wel eens een wijntje gedronken. 6 om precies te zijn! En jullie? Drinken jullie nog wel eens een glaasje?
Ik ben nog niet zwanger, maar na ieder eisprong leg ik mezelf droog tot ik toch weer ongi wordt. Als ik zwanger ben drink ik ook zeker niet.
Mijn man drinkt ook niet, nooit niet en ik moet de fles toch alleen leeg drinken, meestal gaat een deel zo door de gootsteen, dus ik heb er ook geen moeite mee.
bij mijn eerste 3 zwangerschappen werd het juist aangeraden af en toe een biertje te nemen om je nieren te spoelen, nu mag het weer niet. als je alles moet geloven mag je inderdaad niks meer, dus ik neem bij gelegenheid wel eens een glaasje. Heb 3 gezonde kids en bij hun zwangerschappen nam ik ook af en toe een lekker koud pilsje.
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwt wie het wel doet! Ik zelf niet, ik dronk af en toe in het weekend een biertje of wijntje met mijn vriend mee maar nu helemaal niet meer! Met mijn verjaardag zat iedereen aan de drank en toen had ik eigenlijk wel zin maar niet gedaan!!
Ik neem echt heeeeeeeeeel af en toe een slokje van me moeder of iemand anders, gewoon ff voor de smaak Ik weet nu wel dat ik geen zoete witte wijn meer lust, ik breek me tanden er zelfs op man! Doe maar lekker roseetje straks als ie eruit is of beter nog een klein flessie champagne jumm
ik dronk voorheen ook niet veel, alleen met uitgaan (of bv carnaval) en soms op een feestje... tijdens mijn zwangerschap heb ik dus in het begin flink gedronken met carnaval, maar toen wist ik niet dat ik zwanger was, en paar week geleden 1 slokje van mijn vriend om iets te proeven, verder niets... ben er een beetje op tegen, maar dat komt mijn moeder is alcoholist en heeft dus tijdens beide haar zwangerschappen flink en stevig gedronken... niet 1 per week nee een aantal per dag... dus mijn kijk is ook wat anders er op
Ik drink sowieso niet, maar tijdens mijn zwangerschap zou het me nog niet invallen om wel wat te drinken!!
Ik lust geen alcohol alleen met carnaval dan bijt ik door de zure appel, tja en als ik er 2 gehad heb, proef ik het niet eens meer omdat ik niets ben gewend hahaha (drink dan alleen rode wodka met red bull) Nu tijdens de zwangerschap heb ik dus ook totaal geen moeite ermee, al kan ik de red bull heel moeilijk weerstaan en hier ook regelmatig van drink, terwijl dat ook niet echt geweldig goed is Liefs Angela.
Goh, dat had ik niet gedacht...dat er nog zoveel zouden zijn die echt helemaal niets meer drinken... naief he?
Ik dronk al weinig alcohol maar sinds ik zwanger ben helemaal niks meer. kindje krijgt e rook wat van binnen en dat wil ik echt niet op mn geweten hebben. ik kan goed zonder drank en wat zijn die 9 maandjes nou
ik heb ook niet meer gedronken, ik dronk voor die tijd al weinig (gelegenheid) en eigenlijk mis ik niks
Ik drink mijn hele leven al geen alchol dus tijens mijn zwangerschap is dat niet verandert en erna zal dit ook niet veranderen
Zelf heb ik geen alcohol gedronken tijdens de zwangerschap...maar denk dat 1 glaasje niet zoveel kwaad kan!
Ik drink al nauwelijks alcohol, maar tijdens de zwangerschap heb ik helemaal niet gedronken. Nou ja, 1 klein slokje van een glas champagne tijdens ons trouwen. Maar verder dus niet