Ik zou graag een 'groot' gezin 'willen' 3 of 4 kids.. Kom zelf uit een groot gezin, heb 1 volle zus, 2 halfzusjes.. Daarnaast nu ook 3 stiefbroers.. Een gezellige boel dus.. Daar tegenover zou ik ook 'tevreden' en zeker gelukkig kunnen zijn met bijvoorbeeld 2 kids, mijn geluk hangt niet af van de grootte van ons gezin.
We hebben nu twee kinderen. Zoontje wordt deze maand alweer 1 jaar oud, dochtertje wordt volgende maand 3 jaar. En ik vind het prima zo. Op korte termijn een derde erbij is teveel! Echt niet praktisch.. Later een derde kindje erbij is weer die hele kraamtijd meemaken, blegh!), hele gezin staat weer op zijn kop...ik moet weer herstellen..al die hormonen weer.. Zwanger zijn is heel leuk en spannend, maar dat duurt ook maar een paar maanden. Nu is het nog doorbijten met 2 jonge kids, maar over een tijdje hebben mijn vriend en ik ook meer vrijheid. Dan kun je ook meer doen met de kids, vind ik. en niet te vergeten.....kan ik ook genieten van die tijd voor mezelf. Dus wij houden het bij een klein gezin.