wil je er zo graag goed uit zien, krijg je dit!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamamarcella, 7 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

17 jan 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb op het moment zo de behoefte om er goed uit te zien, zit mijn hele gezicht onder de op acne lijkende uitslag ofzo. Is al een poosje, maar wordt alsmaar erger het ziet er echt niet uit. Vooral na het douchen of wassen s'morgens is het heel erg vuurrood. Met bb cream is het een klein beetje te vervagen of in ieder geval het hele rode eraf, maar wat ik ook doe het blijft goed zichtbaar. Weet iemand wat dit kan zijn en wat ik eraan kan doen?

2. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit na de bevalling gehad en ben ermee naar de huisarts geweest. Die heeft toen eryacne voorgeschreven. Dat werkte heel goed. Van vichy heb je ook de lijn Normaderm dat werkt ook goed.

3. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik heb dat tijdens mijn zwangerschap gehad en ben ermee naar de dermatoloog gegaan en is een vorm van zwangerschapsmasker,het gaat vanzelf weg en mij is toen aangeraden om er zo weinig mogelijk cremes of make up aan te smeren.niet leuk maar het gaat weg :)

4. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    #4 Yesera, 7 feb 2014
    Laatst bewerkt: 7 feb 2014
    Weet niet of Eryacne wel tijdens zwangerschap gebruikt mag worden. Ik gebruikte het voor mijn zwangerschap en de gynaecoloog vroeg bij de eerste afspraak of ik wel gestopt was... Maar weet niet of dat was omdat het tijdens zwangerschap niet mocht of omdat mijn huid er door de zwangerschap echt puntgaaf uitzag :D en dat ze dus wel zag dat die gel overbodig was.

TS zou idd zwangerschapsmasker kunnen zijn. Zou even overleggen met vk of huisarts wat je daar het beste voor kunt gebruiken of dat misschien niks gebruiken het beste is.

Deel Deze Pagina