Van welk merk is dit? En is het lijntje binnen de tijd verschenen? Bij sensitest heb ik ook dit soort streepjes als ik niet zwanger ben namelijk. Bij matcare niet.
hmmm hij is van sensitest wel binnen de tijd. ik heb ook nog van de kruidvat zal ik dat eens ook proberen?
Ja, dan zou ik die van kruidvat proberen, die zijn ook wel gevoelig. Je zou ook nog kunnen wachten, maar dat kan ik zelf ook nooit haha.
dit is de derde test.. en ze worden steeds duidelijker.. ik denk dat met de kruidvattest wacht ik maar tot morgen.
Spannend meid ik zie wel degelijk een streep. Ik test met ovu testen en mijn testen worden steeds donkerder terwijl ik nu 2 dagen voor mijn nod zit. Durf alleen nog geen zw test te doen. Pas als ik overtijd ben.
o spannend meid! zie wel een heeeeel vaag 2e lijntje, het is er wel. Ik weet niet hoe ze van sensitest reageren. Heb zelf matcare. Idd morgenochtend even weer doen. Hopen dat ie er dan meer vanaf spat! duim voor je!
spannend ik zie ook een 2e streep.. maar ik heb met dipsticks altijd een 2e streepje en ik heb ze van matcare...van de week daarmee een licht streepje getest, gisteren was die iets donkerder.. en vanmorgen met de nieuwe kruidvat getest die met t kruis maar die was negatief
ps heb je kruidvat 2 voor 5 euro? ik ga woensdag testen en wil er voor de zekerheid 1 naast hebben... maar kom maar op met die test, zien!
die kruidvat testen zijn toch goed, ik had echt geen streep bij nega en wel een duidelijke streep 2 weken terug. dus ik zeg voorzichtig zwanger!
Dat ziet er goed uit! Maar ik wil zelf altijd een dikke streep zien...Maar goed, je bent nog voor je nod, dus ik feliciteer je hierbij al voorzichtig!
jaaah ik zie ook een 2e hoor, licht maar aanwezig. pfff meid! ik zeg ook voorzichtig gefeliciteerd! op je nod even een dikke positeve test doen, dan weet je het echt zeker! wauw! liefs humm
jepie ik denk dat ik eerst rondhuppel in de woonkamer dan w8 ik nog tot woendag of donderdag...met een nieuwe test! liefs