Wie wil er voor mij pendelen?

Discussie in 'Pendelen' gestart door Susannelilian, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik zou graag gependeld willen worden (of hoe zeg je dat haha)... Mijn vriend en ik zijn al heel lang bezig met zwanger worden en de eerste anderhalf jaar waren al kansloos omdat het eerste ziekenhuis waar ik zat maar wat deed. In het tweede ziekenhuis was ik vrij snel zwanger, maar toen werd het helaas een miskraam... Nu wil ik heel graag weten in welke maand en jaar ik zwanger ga worden en eventueel ook wat het geslacht gaat worden. Wie wil dit voor mij doen? Het liefst zo snel mogelijk natuurlijk, zou al voor zoveel meer rust geven als ik "weet" wanneer het raak gaat zijn, dan kan ik het eindelijk loslaten... Ben er nu echt veel teveel mee bezig, maar loslaten is zo verschrikkelijk moeilijk!

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Susanne

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Hoi Susanne,

Ik zie dat je nieuw bent ;) Maar de meiden die pendelen, doen dit alleen op tijden wanneer hun dit aangeven. Dus ik zou zo zeggen hou goed hun topic in de gaten.

GRoetjes

3. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik heb al op een paar gereageerd, maar op 1 na heb ik geen reacties gehad... Weet jij toevallig pendelaars die op dit moment actief zijn?

Groetjes

4. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Volgens Mieks pendel wordt het december 2011 (volgende cyclus dus), ben erg benieuwd, spannend!

5. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Heb mn handtekening veranderd, maar zie em niet in beeld staan, weet iemand hoe dit kan? Heb ik iets verkeerd gedaan?

Hopelijk komen er nog meer pendels bij, hoor graag nog meer voorspellingen, hopelijk komen ze overeen!

In ieder geval al heel erg bedankt voor Mieks!

Liefs Susanne

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hij staat er toch, dacht dat ie dan bij alle berichten zou staan, maar dus alleen bij de berichten waar je het vakje handtekening weergeven aangevinkt hebt :).

Deel Deze Pagina