wil je gewoon even iets kwijt...schrijf het hier!

Discussie in 'De lounge' gestart door Alita, 3 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

heel herkenbaar ik heb er een topic over geopend...je bent van harte welkom meid...bij zwanger worden;)

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    8.30u vanmorgen afspraak+korte nacht+ +buikpijn+ ik verveel me+ man verkouden=

:x Chagrijnige Brabbel :x

Sorry klaagmodus uit..........

3. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    ik baal van mezelf dat ik zo;n ongelofelijk teringzin heb dat ik de nieuwsgierige en bovenal leergierige vragen van mijn zoontje, nu alleen maar als ongelofelijk irritant ervaar en hem dus afsnauw terwijl ik eigenlijk ook op een rustige manier antwoord kan geven...

Sorry schatje, ik houd wel nog van je hoor!!!!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik wil even kwijt dat Levi gister 3 is geworden :)

5. Gravid

Gravid Niet meer actief

Gefeliciteerd! :)

Ik wil even kwijt dat ik gek word van mn (beneden) buurman (2 huizen naast ons) dat hij ALWEER zijn gras aan het maaien is, terwijl hij dat 2 dagen terug ook gedaan heeft en 4 dagen terug ook, en vorig week ook.. etc.
    Scheelt dat het nu nog 16.00u is, maar 2 dagen terug was het 22.00u.
    Pff, errug irritant.. zo groot is dat grasveldje ook niet.. en zo hard groeit het volgens mij ook niet dat je het elke week paar keer moet doen ;)

6. Jel

Jel Niet meer actief

Ik = blij! :D

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    gravid, thanx. wij hebben ook gras gehad maar moesten dat ook wel om de paar dagen maaien

8. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Zo genoten van ons meisje vandaag! We gingen een visje halen op de markt en ze bleef maar bellen blazen en kraaien in de MaxiCosi. Even later in de winkel wond ze ook iedereen om haar vingertje met haar gebabbel en gelach *zwijmel*
    (en dat terwijl we gisteren min of meer voor het eerst onder ogen zagen dat ze best gereserveerd is naar iedereen behalve ons)

9. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik ben nu eindelijk weer een beetje normaal qua humeur.

Vanochtend mijn uitslaapmorgen maar vriendlief die had 'in zijn slaap' (ja dat zal wel!) zitten vloeken en pruttelen dat hij migraine had dat ik er ook wakker van werd. Enfin, ik om 7u mijn nest uit (pas om 1 uur erin) oooooooooooo om 10u had ik al gegeten en gedronken. ik was zooo klaar met alles!!!!
    Inmiddels was vriend wakker en rond 11'en is hij met zoon naar de auto rodeo geweest. Ik snel huis schoongemaakt en weer in bed gekropen. Totdat ik wakker werd van die k*t buren en hun k*t muziek loeihard! Echt!!!

10. fafje

fafje Niet meer actief

dan gebruik ik dit topic even om het kwijt te kunnen dat ik

ZWANGER bennnnnnnnnnnnnnnnn :):):) ben zooooooo blij!!!!!!!!!!!

11. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Woehoe gefeliciteerd!!!!

(ik dacht eerst, wat 'n gekkerd, die is al 36 weken. maar ik zag het effetjes verkeerd :D)

12. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ik denk dat ik nooit zal trouwen...maaaarr het lijkt me zooo gaaf een middagje trouwjurken te passen...:p

13. fafje

fafje Niet meer actief

hahah dankje ja idd, is een btj een gekke banner :p maar deze had ene panterprintje :p

14. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
  15. Alita

Alita Niet meer actief

:d...:d...:d...:d

16. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ik wil even kwijt dat ik zojuist voor het eerst ons wondertje heb gevoeld in me buik :D:D:D

Het is ons wondertje omdat we zwanger zijn geworden van de 1e ICSI en dan nog eens uitgerekend ben op mijn verjaardag 19 januari!! :D

17. Pimm

Pimm Actief lid

2 feb 2011
    225
    0
    0
    wat een fijn gevoel zal dat zijn geweest:) gefeleicteerd

18. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Zeker weten :D

Jij ook van harte gefeliciteerd zie ik! :D

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Fafje gefeliciteerd!!!

20. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Gefeliciteerd!! Ik lees nog weleens stiekem mee in het topic snel na de bevalling een tweede, dus heb je verhaal wel een beetje gevolgd. Super zeg, genieten!!!!!

Deel Deze Pagina