Dat als je zwanger bent onbekende mensen denken dat ze in je buik mogen porren. Daarna pas vragen hoelang je al zwanger bent. Dan zeg je sorry, en zeggen ze: ik vroeg gewoon hoelang je zwanger bent. Dan zeg je dat je liever niet hebt dat ze in je buik prikken. En dan zeggen ze: dat komt door je hormonen, gaat wel over. Het gaat verdorie niet over, het zijn mijn hormonen niet. Ik wil niet dat er mensen aan me zitten en zeker geen vreemde. Blijf toch met je fikken van me af.en zeker van me kleintje.
Ik heb er zwaar de P in dat mijn vriend ziek is. Gaat ie om 5uur lopen kotsen in de wc en dan de hele tijd liggen zuchten. Daar word ik wakker van. Dan gaat ie weer lopen kotsen, wordt Tim wakker. omg ik ben zo kwaad dat hij weer ziek is
Dat ik het verschrikkelijk vind dat ik heb moeten breken met mijn schoonfamilie. Helaas kon het niet anders. Dat ik hoop dat mijn man een vast contract krijgt en ik door reorganisatie er niet uitgeknikkerd word. Zo dat lucht even op..........
pff.. dat ik een gastenlijstje gemaakt heb voor Esmée haar 1e verjaardag en op 73 man zit! alleen goede vrienden en naasten familie, en nu waarschijnlijk moeet gaan schrappen omdat dit gewoon niet normaal is!
Net weer begonnen met het nieuwe studiejaar en zit nu al vast. Ik moet een origineel verhaal bedenken en ben helemaal vrij in waarover het moet gaan. En ik kan niks bedenken! Nu al niet!
Ik baal dat ik een vreetbui heb.......heb nu al groningse metworst en perenijs op.....ach ja, moet weer ongesteld worden....
Kom ik vandaag in de paardenstal , is er een pas uitgevlogen zwaluwjong vastgekleefd aan zo'n kleefding om vliegen te vangen. Zo zielig . Iemand heeft hem nu uit zijn lijden verlost omdat hij helemaal onder de lijm zat . Zo zielig . Gelijk dat vieze kleefding weggehaald. Het enige geluk was dat het geen vader of moeder zwaluw was die de jongen nog moesten voeren.
Dat ik hoop dat de bevalling snel mag gaan beginnen, zodat we Ons Wondertje kunnen gaan bewonderen en knuffelen!
ik heb weer gesolliciteerd bij de politie. Jarenlang enorme spijt gehad dat ik ben gestopt. Dat is en blijft toch het werk wat ik wil doen.
ik baal van onzekere gedachtes van het begin van zwangerschappen....ppffff ben je eindelijk blij met een positieve test, begint dit weer ....
Net heerlijk met mijn meisje op me rug in de mei-tai gewandelt en een cadeautje voor me moeder gekocht die is morgen jarig. Ik snap niet dat babywinkels die stomme draagzakken verkopen maar geen mei-tais dat draagt zoveel lekkerder.
Volgende week gaan ik en mijn partner een soa test doen. en ik ben zo bang voor hiv ofzo bah! maar goed is voor een goed doel mochten wij later nog kindjes willen
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ben afgelopen vrijdag aangenomen voor een paar uurtjes in de avond schoonmaakwerk vandaag beginnen
Ik ben zoooo blij dat ons mannetje na 8 dagen ziek zijn weer vrolijk is !! Geen gekrijs, geen gehang, weer in zijn ritme en lekker kroelen met mama !!