wil je gewoon even iets kwijt...schrijf het hier!

Discussie in 'De lounge' gestart door Alita, 3 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

ik wil kwijt dat:

we gaan voor een derde kindje:D

nu nog even toestemming van de gynacoloog:)

spinnekop

misschien is het leuk om aan deze topic toe te voegen dat er eerst op de voorloper gereageerd wordt voordat je je eigen nieuws verteld

dat maakt het wat interactiever;)

spinnekop

2. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Super Spinnekop! Veel succes en klusplezier :D

Ik wil even kwijt.... het enorm kriebeld voor een 2e kindje maar ik zo enorm twijfel! Financiën in de toekomst, het gaat nu zo goed met spruit1 (slaapt goed!), ben veel moe dus met een 2e nog moeier.

Pffff.... voot ons eerste kindje was toch een gemakkelijkere keuze ;)

3. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Stopcontact ja lastig is dat he zo'n keuze. Je verstand zegt misschien het ene je gevoel het andere. Succes met beslissen. En mss een lijstje maken met voor en tegens op dit moment?

Ik wil even kwijt:

GRRR, waarom durf ik nou nooit gewoon eens voor mezelf op te komen en mijn mening te geven. Zo irritant!

Mamaloe

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hmm dat lijkt me heel vervelend, ik heb er niet zo'n last van, heb mijn hart op mijn tong zeg maar.. In wat voor situatie(s) heb je hier last van als ik vragen mag?

Even mezelf gequote :D

Vandaag toch even naar de ha geweest omdat ik het niet vertrouwde en gisterenavond weer drama was maar het arme ventje blijkt dus gewoon een dubbele oorontsteking te hebben!! Nu aan de antibiotica dus en hopelijk knapt hij snel op.

5. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Manuela, ach arm ding. Nu idd hopen dat hij snel opknapt!

Om je vraag te beantwoorden. Hihi in bijna alle situaties. Behalve op mijn werk. Nu ging het om mijn s-moeder. Ze ging vandaag oppassen en ik was het niet eens met dat ze mijn zoontje zo veel op sleeptouw neemt als ze oppast. En daar durf ik dan niet gewoon duidelijk wat van te zeggen. Maar ik kan zo nog honderd voorbeelden op noemen :)

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    dat is vervelend meid, ik heb daar ook wel last van dat ik niet genoeg voor mezelf op kom en al helemaal moeilijk bij mijn schonnmoeder.ik heb dus helaas geen tips sorry:).

ik wil even melden dat onze zoon over 1 week al een jaar wordt. poeh wat gaat dat snel. leuk en emo tegelijk

7. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Ik wil even kwijt dat we volgend jaar voor een tweede kindje willen gaan!

Vorige keer een psychisch zware zwangerschap gehad en daarna een postnatale depressie. Maar toch durf ik het wel aan. Eerst dit jaar mijn eeuwig durende studie afmaken dit jaar en dan antidepressiva afbouwen volgend jaar.

8. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Pelikaantje You go girl! Vind het echt super stoer dat je het ondanks dit allemaal het toch nog aandurft!! Succe met je opleiding en hopelijk over een poosje een klein hummeltje!

Ik wil even kwijt dat ik baal dat mijn meisje het weer benauwd heeft! Morgen weer langs de huisarts. Maak me af en toe zo`n zorgen!

9. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik baal ervan dat ik overal om me heen leeftijdsgenootjes van Collin zie die meer kunnen/hebben dan hij.

Mijn knapperd is nog steeds tandenloos en kan nog steeds niet zelf rechtopzitten:(:(
    Het voelt nu alsof we overal achteraan lopen

ik weet het, ik moet meer geduld hebben

10. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Mijn meisje was toen ook nog tandenloos en kon ook nog niet zelf rechtop zitten. En het is allemaal goed gekomen :D
    Dus ja nog even geduld :p

@Futuremama: dank je wel! Wat naar voor je meisje. Sterkte bij de huisarts morgen.

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    glimworm,ieder kind heeft zijn eigen snelheid met alles he, en het een is niet altijd beter als het ander.

ik wil even zeggen dat ik een beetje moedeloos word van het drinken van de kleinste spruit.. grr.. lijkt het weer wat beter te gaan,spuugt ze alles er weer uit! pff

12. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    MamaChantal, ach arm ding. En aan je onderschrift te zien heeft je kleine spruit al heel wat achter de kiezen. *knuffel*

13. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Als ie net zo snel (langzaam ;)) is als mijn kindjes moet je ook nog wel een maandje of 5 wachten. Maar geniet van zn baby-zijn, het is zo snel voorbij :(

Ik wil even kwijt dat ik vandaag een top-dag heb en mijn kindjes nu heerlijk slapen, zodat ik lekker een avondje voor mezelf heb.

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Morgen is het de dag van de leidsters dus DL neems een aardigheidje mee voor haar juffies van het KDV

15. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    Gefeliciteerd!

Ik wil nog even kwijt dat mijn dochter ineens niet meer wil eten!
    PPffff Zit al de hele week bij elke maaltijd 45 min aan tafel!Ben het zat..

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Trea doe het dan ook niet
    bied je kleintje gewoon gezonde dingen tussen door aan
    stukjes wortel of appel banaan ofzo.
    Maak er aub geen macht strijd van maak eten weer leuk en gezellig.

17. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik wil even kwijt dat mijn zoontje (15mnd) na bijna 9 maanden lang 's nachts tobben, afgelopen nacht EINDELIJK weer eens een hele nacht heeft doorgeslapen.... ik wist niet wat ik meemaakte.

Nu maar hopen dat het doorzet, ik ben er zo aan toe.

18. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    Ben altijd bang dat ze te weinig eet.
    Ze is namelijk niet zo zwaar.(8,5 kg / 1 jr).weet niet wat ik er mee aanmoet af en toe.
    Bedankt voor de tip.

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik wil wel even kwijt dat ik het meer dan zat ben om me depri te voelen. even leek het de goede kant op te gaan een weekje maar notabene tijdens onze vakantie zakte ik met de dag meer in. Ik wil zo graag weer blij zijn.

20. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Ik wil me hormonen kwijt, als alle tranen van me vruchtwater af zouden gaan lag ons kindje nu op het droge.

En die bloedneuzen wil ik ook kwijt, net zat het bloed zelf in me haren (lang haar in me gezicht)

AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    Ik ben die kwaaltjes zo zat

Deel Deze Pagina