Fijn Amarylis! @Dana gewoon zeuren hoor, kleine of grote eh...zeurtjes maakt niet uit, als het jou hoog zit mot het dr toch uut
Ik wil kwijt dat ik heeeeeeeeeeel erg graag een tweede wil maar dat a) mijn vriend (nog) niet wil en b) ik heus wel weet dat het verstandiger is als ik nog een jaar of wat wacht. Maar poeh weet niet hoe ik dan met die rammelende eierstokken moet omgaan hoor!!
ik voel me kut. ik vind dat ik faal als moeder omdat mn zoontje zoveel last van krampjes heeft en daardoor heeeeel veeeeeel huilt en dan ontroostbaar is. hij daardoor ook heel weinig slaapt. mag blij zijn als hij 5 minuutjes achter elkaar slaapt. maar als hij bij mij slaapt dan kan hij zo een uur achter elkaar slapen. baal ook dat we het geld niet hebben om nieuwe kleren voor onze kids te kopen. ikzelf heb uitkering en mn vriend is sinds vorige week weer aan het werk, nadat hij bijna 3 mnd thuis heeft gezeten met zn hand. (week voordat ik uitgerekend was heeft hij met hand in lopende band gezeten. 2 vingers gebroken, pees kapot, vel van zn halve hand af en 15 hechtingen) gelukkig kan hij nou eindelijk weer een beetje iets met zn hand doen. maar ja een vetpot is het niet. mn vriend heeft nou vorige week 13 uur per dag gewerkt, zodat er wat meer geld binnenkomt. om het weekend moet mn vriend helemaal naar brabant rijden (vanuit friesland) om zn kids op te halen. en eind van het weekend weer terug. ook die heben kleding nodig. maar door mijn ex en zijn ex hebben we beide schulden en onze kids komen niks tekort. maar wil ze zo graag een keer iets echt leuks geven. sorry voor mijn geklaag maar word er soms moedeloos van
Nee, we weten zeker dat er geen kindjes meer bij gaan komen. We hebben er 4 en ik heb een zwakke baarmoeder mond waardoor ik tijdens zwangerschap altijd een cerclage krijg en bedrust.
@Cherry ik begrijp hoe jij je voelt...ik wil graag een derde.... @Natja..maar waarom wil je je bm dan nog niet kwijt....misschien een hele domme vraag ....
ik ben het zo dikke zat vandaag!!! mn ribben lijken wel eruit geduwd te worden en dat doet heel erg zeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik lig nu op bed en hoop zo dat hij/zij er uit wil i.p.v tegen mn ribben te drukken, t lijkt wel een drumstel
Ik baal erom dat ik niet kan slapen!!!!!! Ik heb ontzettend last van rusteloze benen en zuurbranden.:x:x:x:x:x:x:x
Helemaal geen domme vraag hoor Mijn klachten zijn met de verzakkingsring die ik nu heb aardig onder controle en dus durf ik het risico van een operatie nu nog niet aan. Na de operatie moet je ook 6 weken herstellen, en ik weet niet hoe ik dat geregeld krijg met de kinderen. Bang zijn voor een zwangerschap hoef ik zo ie zo niet, want mijn man heeft zich laten steriliseren
gelukkig Ja ik snap je hoor,...een operatie is niet niks he Nou ik hoop dat je het nog heel lang kunt uitstellen dan!
Ik heb zin in een kapsalon EN een mc flurry met M&M en ik denk dat ik ze allebei op mijn buik mag schrijven
Mn man is bezig met het verbouwen van onze tuin! Donderdag is de nieuwe schutting gezet en hij is vandaag op zijn vrije dag bezig met uitgraven van het achterste gedeelte wat een zitkuil aan het water wordt.
Ik ben heel boos en heel verdrietig. En waarom weet ik niet. Ja, omdat een aantal dingen totaal niet gaan zoals ik het graag zou willen! Wil graag mijn beste vriend spreken maarja die reageert nergens op en zegt via via geen contact meer te willen, maar ik mis hem zo!!!!!!!!!!! *begint opnieuw te janken* Wil zo super graag een kindje, maar het duurt me allemaal te lang!!!!!!!!! *jankt nog harder* wil dat mijn vent thuis komt (is bij zijn moeder) -is ondertussen al thuis- Sinds gistermiddag een soort schaafplekje op mijn pols, geen idee hoe dat komt maar het doet ZEER!!!!!!!!! ZUCHT!!!!!!!!!!!!!!!! En zo nog veel meer...........
waarom zijn uitgerekend nu met dit mooie weer de rode duvels langsgekomen. we gaan donderdag voor een lang weekend naar ameland en dan moet ik weer die stomme lappen meeslepen.... en ik heb ontzettend zin in een stuk chocola, maar ben op dieet.... grrrrr @ keeley! sterkte meid! soms heb je van die dagen dat alles tegenzit. Gooi het er hier maar lekker uit, kan enorm opluchten
Ik heb super schoonouders!! Vanmiddag zijn ze wezen helpen in de tuin hier met mn man, tenminste mn schoonpa hielp haha mn schoonma was met Jayden bezig *en ik heb een schoon huis nu!* en nu net belde ze me op dat ze in het bart smit krantje een smart trike zagen voor 45,- en ze wisten dat we die aan jayden willen geven voor zijn verjaardag dus kijken ze morgen of het wat is en dan halen ze hem gelijk voor ons voordattie op is. SUPER!!
Een man komt 'n boekwinkel binnen en vraagt aan de verkoopster: "Waar staat het boek 'De man is baas in huis'?" De verkoopster denkt even na en zegt: "Op de tweede verdieping meneer.... bij de sprookjesboeken."