Ik wil even kwijt dat ik me echt kapót schaam voor wat er gisteren is gebeurd. Dat ik wéér in de smerige leugens van a certain someone ben getrapt. Eigenlijk is het niet eens mijn schuld en zou ik het liefst het hele verhaal hier op het forum posten, maar dat doe ik toch maar niet @Happynienja; sterkte meis! Hoe gaat het nu? @Tjessia; Spanneeeend!
Ik moet vanmiddag weer op controle bij de internist. Ik ben 6 weken geleden gestopt met mn schildklier medicijnen(en voel me nog steeds goed)en ik ben zeer benieuwd naar de waardes want mochten die goed zijn,dan is de kans op zwanger kunnen worden stukken groter.
Ik heb het koud!!! @Tjessia: spannend hoor! @Lovepeet: Sterkte met je baaldag, daar is het ook wel het weer voor. @Shaddixxx: sterkte Zoiets is nooit leuk, zeker niet als het niet je eigen fout is.
Moet afvallen ,maar de discipline ontbreekt!!!!!!!!!!! Gisteren gewogen en natuurlijk schrik je dan !!!!!!!!!!!!!!!!
Ging gisteren shoppen met mijn dochtertje voor nieuwe laarzen ,nergens onder de 30 euro. Ze draagt mt 37 , na 2 wkjs zien nieuwe schoenen er weer versleten uit bij haar ,wil dus niet teveel geld aan uit geven ,elke maand een nieuw paar,wordt er gek van !!!!!!!!!!!!
Ik kan hier iemand wel achter het behang plakken.... Tjessia: Spannend....! Corina: Verwarming aan? Deken gepakt? Onder de douche? haha.
Dat ik na lang zoeken eindelijk mijn trouwjurk heb gevonden! En dat ik nu onderweg naar werk ben maar totaal geen zin heb!
ik heel hard moet lachen om mijn 2 hondjes. er is 1 zonnestraal in de kamer en ze liggen als een treintje achter elkaar om zo allebei erin te kunnen liggen
Ik heb heerlijk geslapen vannacht. En ik ben erg blij dat er na twee maanden moeizaam zelf werk zoeken eindelijk vanalles op m'n pad wordt geschoven door een gemotiveerde intercedente. Hoop dat er wat uitkomt, heb het geld nodig!
Ik heb geen zin om te stofzuigen... Pff, het moet, ons hondje heeft blijkbaar toen ik niet keek zn jas uitgedaan en die op de grond gegooid
ik heb mijn eisprong en me vent zit met zijn kont in Egypte, nou je niet erin meer eronder (duiken), en ik baal als een stekker :x:x:x
Ik ben heel blij dat het nu zo goed gaat met mijn kleine man Dean. Na een operatie toen hij 3 weken was en heel veel afgetob met voeding, buikkrampen en spugen bleek dat hij flinke koemelkallergie had en sinds hij aan de Friso Allergycare zit gaat het zo goed met hem.Hij slaapt door, is lekker vrolijk en hij voelt zich echt goed.Ik ben daar zo blij om. Geef nog wel 3 maal daags borstvoeding wat dus wel betekend dat ik zelf ook geen koemelk etc mag maar daar heb ik het wel voor over.
Vanmiddag van mijn internist te horen gekregen dat mijn schildklier eindelijk weer normaal werkt! Met waardes die perfect zijn bij een kinderwens.Nu nog een leuke vent...
Ik haat mezelf omdat ik niet van het leven kan genieten omdat ik perse iedere dag het hele huis moet poetsen al voor een paar jaar.. Iedere dag alles stoffen, alles stofzuigen en dweilen, de plinten schoonmaken, het bed verschonen, de badkamer pfff... Ik kan het niet 1 dag laten liggen dan word ik helemaal gek.. was ik ma Flodder maar die heeft tenminste rust..