wil je gewoon even iets kwijt...schrijf het hier!

Discussie in 'De lounge' gestart door Alita, 3 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik wil even kwijt dat ik hoop dat ons wondertje goed groeit en we over ongeveer 8 maandjes een gezond kindje in onze armen hebben.

2. amarilys

amarilys Niet meer actief

Ik wil kwijt dat ik doodsbang ben om een kindje met een dodelijke afwijking te krijgen omdat ik 1 op 5 kans erop heb.
    Ik probeer me groor te houden ,maar vaak voel ik dat ik door draai in mijn hoofd.

3. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    k wil even kwijt dat ik er gek van word om altijd elke dag de hele dag opnieuw moe te zijn pfffffff.

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Dat ik nu al heel zenuwachtig ben voor de 20 weken echo die ik aankomende week heb..

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja even wat aan mezelf kwijt dat ik zo groen ben als gras op het gebied van babykleren :)!!
    Heb mn tasje na veel twijfelen etc eindelijk klaar en dan heb ik nog te grote maten! ik heb dus alles 50/56 (staat in etiket) en moet dus ook 50 hebben.....

yeaaa weer shoppen :D:D

6. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Oef, da's lekker zo'n topic!

Ik wil even kwijt dat de afgelopen week echt een topweek was en dat ik heel bewust bijna van iedere minuut heb genoten!

- mijn familie kwam een dagje over uit Friesland voor de verjaardag van m'n lief na ze alweer een tijdje niet te hebben gezien

- mijn liefste en trouwste vriend (Golden Retriever - Joy) is afgelopen donderdag 13 jaar geworden... wat hebben we samen al veel meegemaakt en wat ben ik blij met 'm! Ik hoop zo dat ie nog even bij ons blijft.

- onze lieve Dennis het zo goed doet op de bijvoeding, hij lust tot nu toe alles en alles gaat er zonder moeite in! Het doet me zo goed na maanden van maar heel langzaam groeien en niet weten wat nog te doen (kreeg t/m 6 maanden volledig bv en nog geen bijvoeding i.v.m. mogelijke allergieën)

- momenteel geniet ik nog zo van de 2 à 3 keer borstvoeding geven op een dag maar ik ben aan het afbouwen omdat het niet meer gaat, energie is op, Dennis drinkt nog maar af en toe goed aan de borst maar niet vaak genoeg meer en het afscheid nemen daarvan doet ook best pijn.

- m'n lieve vriend gewoon de fijnste vent is die er bestaat. Dat besefte ik me plotseling vandaag weer eens even. Soms wordt alles te vanzelfsprekend namelijk.

7. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik word zo flauw van dat wachten op de eerste echo...

8. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Gelukkig, ben niet de enige:) word er dol van soms. Heb de echo een week eerder kunnen zetten omdat ik het niet hou die spanning.
    We zijn even ver trouwens:D

9. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Wanneer weet je daar meer over? Knuffel meid

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    IK nooit en te nimmer gedacht had 16 maanden bv te geven en we zijn nog niet eens klaar

Het moederschap nog veeeeeel mooier is dan ik ooit verwacht had

En ik hoop dat iedereen die een kinderwens heeft snel een kleintje in hun armen heeft.

Ik heeel stiekem alweer denk aan een broertje of zusje voor mijn kleine grote meid

11. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Kijk even een seconde naar de tv èn wat zie ik?! Een grmbl overheerlijk malse biefstuk! Het water loopt me in de mond :(

12. amarilys

@moon27

Hoi over drie weken krijg ik een 19 weken echo ,ik heb geen vruchtwaterpuntie laten doen omdat ik bang ben voor een miskraam .
    En volgens de verloskundige zie op die echo ook afwijkingen die bij down,edwardssydroom en pataussydroom passen.
    Nu maar afwachten wat we gaan zien.
    Bedankt voor je intresse.
    Groetjes amarilys

13. amarilys

OH sorry ik bedoelde Moon28.

14. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Mag ik...?

- Ik baal dat afvallen niet lukt! (mijn eigen slappe schuld natuurlijk)!

- Ik baal dat mijn peuterpuber alweer verkouden is en daardoor extra dwars is.

- Ik baal dat mijn vent vanavond alweer weg is!

- En ik baal dat ik na het avondeten zo vreselijk beroerd werd dat het er aan alle kanten uit komt en ik het gevoel heb dat er een steen in mijn maag ligt!

Maar.... als ik dan lees dat er kleine ukkepukkies in het z'huis liggen en meiden zijn die bang zijn voor afwijkingen bij hun baby's dan denk ik ZEUR NIET!

15. Froggie

Froggie Actief lid

22 jul 2009
    284
    0
    16
    Stad van de Zon
    Dat mijn verlof er officieel op zit en ik vanaf nu weer moet werken.
    Hierdoor het besef dat ik nooit meer een langere periode elke dag alleen met mijn meiden ben.
    Ben wel weer toe om aan het werk te gaan maar zal mijn meiden gewoon missen....

16. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik baal ervan dat mijn man weer een weekend weg met zijn vrienden plant. Dit doen ze nu 3 jaar, ik vind dat hij thuis hoort bij de kidz, hij vindt dat ik zijn leven bepaal!

17. Vagans

Vagans Niet meer actief

Om mijn dag nog even erger te maken!

Vriendlief staat lekker een biertje te drinken met Waylon (ik zou ook mee gaan op de boot maja helaas helaas) en ik had dat geweldig gevonden als foto, met mijn kleine meisje erbij, gewoon leuk voor later!

baal baal baal

18. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Dat ik heel blij ben met mijn nieuwe avatar:D

19. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Nog 3 weken wachten : s zal je erg bezig houden he. Ik duim stevig voor jullie en de beeb.

20. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Dat ene jaartje ;)

Deel Deze Pagina