ben het ziekzijn zat!!! al een week lang me kop barst uit elkaar en vandaag pas naar de dokter:x denk dikke bijholte ontsteking maar komt mooi klote uit want zaterdag eten met werk en zondag komen onze franse kennissen hier eindelijk na 2 jaar ofzo:x sorry voor me taalgebruik maar blllll ben het ffies zat
Me too!! Ik ben echt zo ontzettend moe. Duidelijk toe aan vakantie. Nog maar 6 weken en dan ruim 4 weken vrij! Aftellen dus..
Nou dat heb ik niet eerder gedaan omdat we een balk dwars door de woonkamer hebben waar ooit een schuifpui van een ensuit heeft gezeten. De vorige stoffeerder zei dat we daar niks anders als vloerbedekking konden. Deze zegt dat t geen probleem is Is het dan niet zo'n toydog (inniminnie klein pruthondje dat je vast moet houden als handtasje)? die vind ik per definitie al zielig omdat ze overal heen gesleept worden in handtasachtige dingen. HET IS EEN HOND for gods sake... anyway OT: IK ben moeeeeeeeeeeeeee....8 a 9 uur geslapen en zo moe dat ik gewoon dacht mn lenzen verkeerd om te hebben omdat ik de tekst hier niet gelezen kreeg....nu ik mn bakkie koffie op heb lukt dat wel weer maar pffffff... Snap dr niks van waarom
Arrggghh,.... soms is mijn vriend echt zo'n oetl*l!!! Hij kan zoooo makkelijk en ongeintresseerd reageren. Discussie anticonceptie: Ik krijg enorme migraine van de hormonen. Vanalles geprobeerd en ook een koperspiraal geprobeerd die mijn lichaam er direct weer uit wou werken waardoor hij verkeerd kwam te zitten en er uit moest en ik best veel pijn had. Momenteel gebruiken we condooms en hij zou zich steriliseren. Maar goed, hij dacht dat het voor altijd 100% betrouwbaar zou zijn. Nu hij weet dat er een hele kleine kans is op spontaan herstel en dat hij gelezen had dat sommige mannen er last van houden (ook al zo'n klein percentage geloof ik) krabbelt hij terug. Hij wilt geen sterilisatie meer. Dus ik vraag aan hem wat hij dan wel wilt. Hij wilt dus dat ik maar aan de anticonseptie ga weer. Maar dat is ook niet 100% veilig altijd en dus vind hij dat we maar aan totaal onthouding moeten gaan doen. Nou dat laatste is gewoon niet mogelijk. Hij wilt absoluut geen kinderen meer en roept ook het hardste dat als ik nogmaals zwanger blijk (zoontje is ongepland gekomen na 1 ongelukje met het condoom) ik het weg moet laten halen. Hij weet dat ik dat dus nooit zou doen. Heb ik hem al wel 300.000 keer verteld. Of het nu zou gebeuren of over 10 jaar, weghalen is voor mij geen optie. Adoptie ook niet want ik heb genoeg liefde over om een kind van op te voeden. Andere omstandigheden kunnen verholpen worden in mijn ogen. Maar goed, als ik dus tegen hem zeg dat ik dat niet zou doen zegt hij steeds dat hij dan bij mij weg gaat. Grrrrrrrrrrrr....... kan er ZOOOO boos om worden he. Wij hebben trouwens over ongelukjes omdat hij gewoon heeel erg vruchtbaar is. De kans is gewoon aanwezig, hoe klein ook. Nou heb ik hem dus ook maar eens goed duidelijk gemaakt dat als ik per ongeluk zwanger zou zijn dat ik nog liever 3 kids alleen opvoed dan het weg te laten halen. Enige antwoord wat ik dan krijg is 'Prima..' Kan iemand die vent van mij eens een schop onder zijn hol geven??
Ik heb een haan gekregen van een cliënt, echt lachen Heel grappig persoon. Het is een hele mooie witte met een rode kam en hij schijnt tam te zijn, want de haan wordt altijd gehypnotiseerd hahahaha
Jaaaa!!! Ik wil wel wat kwijt! Ik ben drie weken geleden begonnen met sporten en op de lijn letten om de zwangerschapskilo's kwijt te raken EN ik ben er al 4,5 kwijt! Dus 1,5 kilo per week... YES! Heel fijn als het harde werken beloond wordt!
Goed bezig!!!! Hier hangt een lekker sfeertje en vriend luistert gewoon niet maar blijft lekker in zn eigen gedachtengang hangen. Meneer wil even de stad in en ik ben net wakker (enige dag in de week dat ik kan uitslapen"), ik heb nog geen slok koffie gehad en er moet van alles gebeuren zodat we over 1 uurtje weg kunnen. 1 uurtje!!! Iedereen moet nog douchen en aankleden! Yeah Right! Heb weekend....mag ik dan aub een keer niet stressen???
Vanavond een personeelsuitje met het werk en eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in!! Maar goed, misschien valt het achteraf wel mee.
Mijn dochter loopt sinds 26 oktober ( met precies 10 maanden) kleine stukjes los Super trots nu natuurlijk !!! Maar aan de ander kant word mijn kleine meisje nu opeens wel een hele grote meid en mis ik mijn baby wel.
JAAA!!!! Ik heb 2 kaartjes gescoord voor het concert van ANOUK!! Het is voor mijn vriend zijn verjaardag in december.. Minpunt; ik moet dus nog 2 maanden mijn mond houden en daar ben ik heel slecht in..:x
Ik ben zoooooooooooooooooooo jaloers! En zeker omdat het voorlopig dr laatste concert is Heb de hele tijd zitten f5en maar dat mocht niet baten
Haha nou dat gevoel had ik wel even hoor! Maar ja, ik weet dat hij puur zo doet als hij geen zin heeft om ergens over te praten. Inmiddels is hij wat bijgedraaid en zegt dat hij bang was geworden voor sterilisatie door de dingen die hij las. Maar hij wilt dat toch nog wel graag. Dat andere zit mij nog altijd niet lekker. Ik hoop maar gewoon dat er geen 'ongelukjes' meer komen en dat we zo zijn en hij blijft bij zijn standpunt dan weet hij het gat bij de deur te vinden.
Ik wil even kwijt dat ik op dit moment even de balen heb van mijn vent. Hij deze week op mijn vrije dagen de 2 avonden de hort op en ik dus thuis. Op mijn werk dagen 2 avond diensten dus kon nog geen kant op. En vandaag op zaterdag is hij duiken en ondanks zijn "oh ik ben rond 16.00 uur wel wer thuis" is hij er dus niet. Wanneer kan ik mijn hobby eens uitvoeren??? En verder wil ik kwijt dat ik stapel verliefd ben op mijn meisje en ,ondanks dat ik ff de balen in hem heb, ook op mijn man.
zucht.. waarom lijkt voor sommige mensen het geluk weggelegd en lijk ik dit jaar alleen maar pech te hebben? :x en hoe lang blijf ik me nog zo dood en klote voelen blehhhh
Ik wil even kwijt dat ik trots op mezelf ben dat ik bij bepaalde topics zo braaf op m'n handen blijf zitten. Het lukt me alleen nog niet om ze gewoon helemaal niet meer te lezen, maar ik reageer niet meer. Goed, he...!? En verder wil ik even kwijt hoe trots ik ben op mijn man dat hij de nieuwe slaapkamer van onze zoon zo mooi heeft gemaakt en trots op onze zoon omdat hij zelf al heel goed kan vertellen dat hij 'het grote bed een beetje eng vindt'. Hij is net 2! Kanjer....