Leuk zeg, mijn zoontje van 10 maanden is gewoon zelfs te lui om te kruipen en zit liever, die maakt nog geen aanstalten om te staan of te gaan lopen
Ik wil even kwijt dat ik morgen begin met puregon spuiten en deze maand de eerste ronde IUI is en ik het super spannend vind! Hopelijk hebben we nu dan eindelijk een beetje geluk!
*dat ik/we in een lastige situatie zitten waarin we eingelijk weten wat we moeten doen maar dat niet doen in de hoop op.....*
Ik wil gewoon even kwijt dat ik kei hard ga duimen voor brabbel morgen! En dat ik bepaalde vooroordelen zat ben:x Waarom ik tot in de puntjes moet vertellen hoe of wat voor iemand me gelooft:x:x
dat ik ga duimen voor brabbel! ( ook al kent ze me niet! maar zon lange weg! en je gunt natuurlijk iedereen een goede mooie echo!! ) en mn vriend is een week vissen in frankrijk en mis 'm nu al! pff
Wat lief zeg! Er kwam even een traantje, omdat jullie met zoveel aan me denken morgen..... Bedankt! Jullie horen t morgen wel! xxx
Ik wil gewoon even kwijt dat ik op dit moment SUPER gelukkig ben. Na een relatie van 10 jaar (waarvan 2,5 jaar getrouwd) heb ik nu sinds 5 maanden een nieuwe vriend en ik ben nog nooit zo gelukkig geweest als met hem!
Mijn tante is afgelopen vrijdag overleden aan kanker... Ze was het jongere zusje van mijn moeder en we waren allemaal helemaal gek op haar (ze was altijd van de geintjes en ze was heel spontaan)... Ik weet niet waarom ik dit hier neertyp, maar ik moest het gewoon even kwijt aan "iemand."
sterkte sweetamber.... En daar is dit topic voor meid.....alles wat je maar kwijt wilt.......sterkte nogmaals....
@ Sweetamber.. sterkte de komende tijd meis !! Ik wil ff laten weten dat ik geeeeen zin heb om te werken, en dat ik nou eindelijk eens wil weten wanneer we de sleutel krijgen van ons huis !!!!!