wil je gewoon even iets kwijt...schrijf het hier!

Discussie in 'De lounge' gestart door Alita, 3 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Grrrrrr.!! Ik heb duidelijk mijn ei gehad op 14 of 15 okt, zou afgelopen zondag ongesteld moeten worden, maar niks duidde erop dat het eraan kwam testje gedaan na 3 min aan de kant gegooit maar gister wel een indrooglijn (vermoedelijk, maar afleestijd bleek dus 5 min te zijn:)). Ik heb een koperspiraal dus we zijn er niet mee bezig, maar iets voelt "anders". Net weer een test ertegenaan blijkt negatief maar nog geen aanwijzingen tot menstruatie:x.

Wat moet ik nouuuu..:(

2. Alita

Alita Niet meer actief

@Rnte maar je hebt een spiraal en gebruikt ovutesten?
    Krijg je dan wel een ei met een spiraal?

3. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Nee ik heb mn ei gevoelt + gevloeit.
    Ik heb een koperspiraal.

4. Alita

Alita Niet meer actief

hoelang heb je m nu dan?

Ja misschien was je ie wel later?

5. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Sinds mei, heb wel al gewone cyclussen gehad, ik voel mn ei altijd duidelijk, want kan dan ff niks;)

6. Alita

Alita Niet meer actief

Ja dan is het vreemd he!
    Ja ik weet het verder ook niet...toch eens testen...of had je dat al gedaan?

7. Alita

Alita Niet meer actief

oh ja dus... lees het net...

Tja HA eens bellen dan?

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dat ik net een brief thuis krijg van het ZH.

In de tijd dat Sandro opgenomen was ( Augustus ) Is er een medewerker geweest met open TBC. Nu moeten wij dus iedereen die toen in het ZH geweest is oproepen en ons allemaal na laten kijken :(

9. Jeetje zeg, dat is klote :(

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja baal dr ook echt flink van :(

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    De sluier van mijn bruidsjurk is vanmiddag binnen gekomen!!! Woehoeeeeeeee!!!!
    Zit hier in stilte te stuiteren op de bank, want mijn vriend mag hem natuurlijk niet zien...

*Zucht...nu alleen nog 8 maanden wachten**

12. Alita

Alita Niet meer actief

aaah dat is nog lang wachten!!!

13. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

zo te lezen bevalt hij wel :D

als jij je sluier mag gaan dragen , (vast gefeliciteerd)

mag ik gaan bevallen , ik heb gisteren positief getest voor onze derde

Woehoeeeeeeeee!!!!!!

14. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Gefeliciteerd!!!! :D

15. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Ja, ik voel me verdrietig. Sinds een paar dagen een discussie met mijn zus. We hadden in het verleden wel vaker wat. Ik ben ruim 13 jaar jonger en zij vond het haar taak om mij op het rechte pad te zetten. Daar mocht alles voor ingezet worden, bij ons thuis waren ze niet zo voorzichtig. Van 'je wordt een hoer' en 'je hebt een grote bek' tot kansloos geval. Mij werd verweten geen respect te tonen en over grenzen heen te gaan, andersom gebeurde dat aan de lopende band. En dat dik ik echt niet aan, maar ik vertel het beknopt. Ik wilde op mijn 10e al dood om dat ik me zo verlaten en alleen voelde. Op mijn 13e was ik heftig depressief en de tekst 'je moet niet zielig doen' is een lijfspreuk waarmee ik ben opgegroeid. Ik heb pleeggezinnen gekend, kamertraining, ik stond er gewoon echt alleen voor, want ze hebben me echt links laten liggen voor een hele lange tijd. Pas sinds getrouwd ben en een dochter heb, laten ze me langzaam aan een beetje in hun kringetje binnen.

Nu bestaat er het idee dat ik adhd heb. Dat zou verklaren waarom het voor mij zo vaak zo lastig is geweest en nog is. Ik ben er zo voor afgestraft en eigenlijk blijkt dat ik er helemaal niet alles aan kan doen.

Ze nam me niet bepaald serieus en begon me een beetje te betuttelen 'heel goed hoor dat je gevoelens onderzoekt, daar kan je altijd nog veel van leren'. Ik kon gewoon aan alles merken dat ze eigenlijk amper iets las en er een heel neerbuigend toontje in zat. Dat heb ik geprobeerd te vertellen. Dat het betuttelend op me over kwam, dat ze het zo vast niet bedoeld, maar dat het zo wel op me over komt.

Daarop ging ze los met 'ik en mijn gezin en ik heb hier geen zin in, je moet mij respecteren' en nog veel meer, maar ik heb niet alles gelezen.

Vanavond kreeg ik van één van haar dochters een sms, vanaf haar gsm gestuurd. Zelf kan ze niet smsen. Ik ben een kakhoofd.

Voor mij is dat een niveau van de onderste plank. Ik kan niet begrijpen dat mensen hun kinderen toe staan anderen uit te schelden, laat staan familie. Zelf moest ze er heel hard om lachen. Ik heb maar gezegd dat ik inderdaad denk dat we uit geouwehoerd zijn.

Het ergste vind ik nog dat ik me afvraag waarom ik zoveel waarde hecht aan mensen die eigenlijk geen waarde aan mij hechten.

16. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Kwekijzer jeetje meis, wat balen zeg dat ze zo doen gedsie derrie! Dikke knuf!

Ja ik wil ook wat kwijt. MAN wat word ik af entoe gek van mn partner zeg. Jakkes, wat ka hij zanniken en zeiken af en toe. Hij heeft last van zn knie al een anderhalve week maar weigert naar de ha te gaan. Nu is die dit weekend schijnbaar heel zielig, Maar de hap bellen ho maar.. nou sorry hoor maar dan ist het zn eigen schuld, en dan chagerijnig gaan zitten doen op de bank JAK daar heb ik echt een hekel aan..

Mja zal morgen wel weer over zijn ;)

17. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Pffff, even een beetje emotioneel: mijn hele lieve kleine jongen slaapt voor het eerst in zijn heeeeeeeele grote bed (1persoons). Wat wordt hij toch al groot en wat ziet hij er desondanks nog ontzettend klein uit als je 'm zo ziet liggen :)

18. fafje

fafje Niet meer actief

heb morgen de termijn echo van 12 wkn...zo spannend...voel nu al dat ik er niet van kan slapen!!

19. Ik wil heel veel kwijt. Zo'n 40 kilo. *zucht*

20. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

dat mijn baby geen baby meer is maar een dreumes.. snik

Deel Deze Pagina