wil je gewoon even iets kwijt...schrijf het hier!

Discussie in 'De lounge' gestart door Alita, 3 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    dat vik kwaaltjes heb maar negatieve testen!!! en dan wel conitnu tegen zwangere oploop... ook gister iemand die ik ken die zichtbaar zwanger is maar t nog niet mag.... GRRRR

2. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Jeetje meid, ben er stil van...

Heb je blog net even gekeken en wat een spannend tijd hebben jullie al gehad en gaan jullie nog krijgen. Heel, heeeeel veel sterkte meid!:(

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik alle meiden met zieke beebjes en negatieve testen een hart onder de riem wil steken!!!

4. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik wil even kwijt, dat ik een tijdje geleden de blog van MamaChantal tegen ben gekomen (ik ken dr verder niet hoor, en zij mij niet), en ik nog vaak denk aan haar, haar gezin en dr kleine meid, en dat ik hoop dat jullie snel allemaal in goede gezondheid verder kunnen gaan...

5. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik wil graag kwijt dat ik echt suuuuuuuuuperveel van mijn kleine ventje houd! Nooit gedacht dat het zo zou zijn :D
    Hij is mijn allesje! (samen met mn lieve man:))

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ja het verhaal van Chantal gaat ook mij niet in de koude kleren zitten, ik heb wat dingen van haar gelezen en het trekt mij erg aan.

@TS wie weet wil het toeval een tweeling, je weet maar nooit!

Wat ik zelf kwijt wil is dat ik erg zit met de gezondheid van mijn jongste. Hij heeft nu al zoveel meegemaakt, bijna alles wat je als prematuur maar kunt meemaken. Hij is al 5 keer geopereerd en hij moet nog 1 keer (2 in 1 operatie) en heeft hele slechte longen, dus een operatie kan bij hem heel verkeerd uitpakken. ik vind het heel erg allemaal.

7. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ik ook!!!

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    thnx meiden!!:D

ik ga zo nog even bellen naar t zh hoe t met dr gaat,en dan mn bedje in

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ik echt heeel erg dankbaar ben dat ondanks zoey met 34 weken geboren is ze een mega gezonde meid is en er zonder complicaties vanaf gekomen is en ik heeeel erg meeleef met ouders van prematuurtjes die nog steeds met hun kleintje worstelen en hoop op een goede gezondheid voor deze kindjes.

** en ik baal dat ik wakker geworden ben door het noodweer ineens grrrr en ik slaap al zo slecht in **

10. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Dat ik al 6 dagen gestopt ben met roken!!!!!! ben echt mega trots op mezelf!!!!! wiehoeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik hoop dat mijn kleine mannetje snel hersteld van de pseudo-kroep en dan hopelijk weer een normaal en gezond slaappatroon terug krijgt

12. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik wil even kwijt dat ik supertrots ben op m'n kleine meisje!

Gisteren familiedag gehad, ze slaapt erg slecht bij anderen maar we gaan vooruit. Voorheen was ze non-stop aan het krijsen, nu was het af en toe een huiltje. Toen ze daarna uit bed kwam voor het flesje heeft ze zo ongeveer bij iedereen op schoot gezeten. Mama zat een beetje in de stress vanwege alle prikkels, maar ze heeft het súper gedaan en genoot zichtbaar van al die aandacht, en dat terwijl ze helemaal niet veel had geslapen! Daarna naar huis, weer heel spannend want voor het eerst de laatste fles ergens anders gegeven en dus niet gelijk haar bedje in... Eenmaal thuis gekomen was ze hartstikke blij en is heel tevreden gaan slapen, tot 9 uur vanmorgen! :cool:

13. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik wil even kwijt dat ik sommige cliché dingetjes hier soms spuugzat ben en dat ik er enorm van baal dat ik ongesteld ben.

14. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik wil even kwijt dat ik morgen weer aan het werk moet na een lange vakantie. Zal weer wennen zijn.

15. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    Ik wil even zeggen dat we op dit moment de helft van mn vriend zn studieschuld afbetaald hebben :D we zijn op de goede weg!!!

16. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

jaaa. na een jaar en een paar dagen slaapt Neil eindelijk door !!

spinnekop

17. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ik wil ff kwijt dat ik baal dat we deze week niet goed rondkomen.. :(

dat lucht op

18. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik super blij ben dat ik een leuke partij handel op de kop heb weten te tikken en een groot deel van mijn tuin nu vol staat omdat het net met een vrachtwagen is afgeleverd.

19. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Even klagen over mijn buik- en rugpijn :( Word er zoooo moe van!

20. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

ik wil even flink klagen omdat ik op dagen zoals vandaag zo ontzettend van mijn vriend baal. Hij weet dat dit mijn laatste dag van de vakantie is en dat ik morgen weer naar school moet en daarna reintegratie op het werk waar ze hopelijk mijn contract verlengen....hij zit al jaren thuis en zal niet ff helpen. Heb vandaag 3 wassen weggestreken, nieuwe was draait (van de vakantie allemaal), vaatwasser in en uit geruimd, honden zelf uitgelaten en het enige wat hij heeft gedaan is zeggen dat hij pizza vanavond wil eten....ahhhhhhhhhhhhh heb het gehad en ga dan nu ook met mn voetjes op de bank een reep chocolade wegeten (lang leven de ongi)

Deel Deze Pagina